چگونه با طراحی لوگو کسب درآمد کنیم ؟

tarahi logo

آیا طراحی لوگو در کسب و کار تاثیر دارد ؟

همانند دیگر کسب و کار ها، هر چقدر بیشتر تلاش کنید، نتیجه بهتری به دست می‌ آورد. طراحی لوگو در کسب درآمد مسئله بسیار مهمی می باشد که شما را در این زمینه جلوتر می اندازد. اما یک سری روش بازاریابی در طراحی لوگو وجود دارد که اگر همه آنها را به طور کامل به کار بگیرید می توانید خیلی سریع تر به درآمد زیاد برسید. اگر به شیوه درست این کار را انجام دهید، در عرض یک ماه هم می ‌شود به درآمد مناسب رسید اما باید تمام تلاش خودتان را در این زمینه کنید و زمان زیادی را صرف کنید.

6 راهکار برای داشتن و نمایش لوگو :

1- ایجاد کانال تلگرامی:
شما میتوانید با قرار دادن نمونه کار هایتان و همچنین تولید محتوای مناسب و کاربر پسند در کانال تلگرامی کسب درآمد کنید، البته برای موفقیت بیشتر در این زمینه باید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

2- ایجاد وب سایت:
شما باید نمونه کار با لوگو را در وب سایت بگذارید و چون از کانال تلگرامی امکانات بیشتری دارد می توانید کلیه جزئیات کسب و کارتان را به طور کامل در آن تعریف کنید.

3- طرح خود را به گنج تبدیل کنید:
باید با خلاقیت و ایده های مختلف، طرحی طراحی کنید که در ذهن ‌ها باقی بماند و ماندگار شود و باید این نکته را در نظر داشته باشید که همان لحظه که یک طرح خوب به ذهنتان می ‌آید قلم و کاغذ را بردارید و آن طرح را بکشید و بعد به صورت دیجیتال در آورد.

4- اختصاصی باشید:
باید لوگوی که طراحی میکنید با کارت مرتبط باشد و بتواند پیام اصلی حرف‌های شما را نشان دهد باید به صورتی باشد که تک و خاص باشد و فرق شما با رقیبان کاملا مشخص بود برای این کار باید طراحی طراحی خود را به دست طراحان حرفه‌ای بسپارید متخصصان و در این کار را سررشته ندارد.

5- سادگی:
اوج زیبایی در سادگی است، هر چه ساده تر طراحی کنید، مخاطب راحت تر با شما ارتباط برقرار می ‌کند و بهتر شما را به خاطر می سپارد. باید طوری پیام اصلی را انتقال دهید که حتی یک کودک بتواند پیام اصلی را دریافت کند.

6- رقبای خود را بشناسید:
قبل از شروع طراحی، طرح ‌های رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و در مورد آنها تحقیق کنید، از نقطه ضعفشان درس بگیرید و از نقطه نقاط قوت آنها کمک بگیرید، ولی این نکته را در نظر بگیرید که اگر کوچک ترین شباهتی بین طراحی لوگوی شما و طراحی رقیبان باشد مخاطبین این شباهت را متوجه می‌شود و ذهنیتشان در مورد شما تغییر می‌کند و شما را تقلید کار می‌داند و به سوی رقیبان خواهند رفت.

اهمیت طراحی لوگو در کسب درآمد :

در زمانی که به دنبال ایجاد یک شرکت یا تاسیس کسب و کار هستید شاید به این موضوع توجه نکنید که نیازمند به طراحی لوگو برای کسب و کار خود هستید.
اما اگر کمی به شکل فعالیت کسب و کار و روش های تبلیغات خود و سایر موارد مرتبط فکر کنید به این نتیجه می‌رسید که داشتن لوگو از واجب ترین کار هایی است که باید به آن بها داد و این عمل را انجام داد.
به طور مثال برای معرفی بیشتر کسب و کار خود، شما نیازمند طراحی یک لوگو هستید تا از آن در کارت ویزیت و یا وبسایت خود استفاده کنید.
گاهی اوقات ممکن است به این فکر بیفتید، مگر طراحی لوگو چقدر اهمیت دارد و تاثیر گذار است؟ باید وقت خود را بر روی کار های واجب ‌تر بگذارم اما در واقعیت داشتن یک لوگو در کسب و کار امری بسیار واجب است.

طراحی لوگو به شما کمک میکند با سرعت بیشتری پیشرفت کنید

حال 3 مورد از اهمیت های لوگو را برای شما بیان می کنیم:

1_ هویت بخشیدن به برند کسب و کار شما:
طراح معروف( پل رند) نوشت: یک آرم به طور مستقیم نمی‌ فروشد، بلکه به برند شما اعتبار می بخشد.
بعضی اوقات برای این که بتوانید در اولین نگاه ذهن مشتری در جذب کنید فقط هویت و جذب لحظه ‌ای به شما کمک می کند و این کار در اکثر مواقع توسط لوگوی کسب و کار شما صورت می گیرد.
در برخی موارد شما نمی ‌توانید به وسیله کلمات هویت برند خودتان را به خوبی توضیح دهید به همین منظور در این مواقع شما می ‌توانید از یک لوگوی مناسب برای جذب لحظه ‌ای مخاطبان استفاده کنید، هنگامی که کسب و کار شما از یک لوگوی زیبا و حرفه ای استفاده کند کاربران به برند کسب و کار شما به چشم یک برند سطح پایین نگاه نمی کنند و حتی نسبت به برند شما حس قابل اطمینانی به آن ها دست می دهد به همین دلیل می‌توان با استفاده از یک لوگوی حرفه ای نام تجاری خود را تقویت کنید وحتی می‌توانید مخاطبین خاص خود را جذب کنید.

2_ ماندگاری در ذهن مخاطبین:
در موارد بسیاری مشاهده شده است که مخاطبین اسم کسب و کار شما را فراموش کرده‌ اند و جالب اینجاست که تا حدود زیادی لوگو و آرم شرکت، نیز در حافظه آن ها باقی مانده است.

3_لوگوی زیبا باعث جذب اعتماد کاربران می شود:
کاربران قبل از اینکه محصول و خدمات کسب و کار شما را انتخاب کنند در مرحله اول ظاهر برنده کسب و کار را بررسی می‌کنند. حال اگر ظاهر لوگوی کسب و کار شما حرفه‌ای و زیبا باشد، احتمال این که کاربر به شما اعتماد کند خیلی بیشتر از حالتی است که ظاهر لوگوی شما حرفه ای و زیبا نباشد، حتی در مواردی به دلیل حرفه ای و زیبا نبودن ظاهر لوگو کاربر از خرید و دریافت خدمات به دلیل عدم اعتماد خودداری نموده است.

اهمیت طراحی لوگو :

شما باید بعد از تعیین هدف کسب و کارتان دنبال راهی برای معرفی بهتر خود باشید که طراحی لوگو برای معرفی و همچنین برای ماندگار شدن شما گزینه خوبی می باشد. برای برند سازی اولین مرحله طراحی لوگوی مناسب و مرتبط با موضوع می باشد. همیشه اولین نگاه بهترین و بیشترین تأثیر را بر مخاطب می گذارد، لوگو در واقع چهره برند شما می باشد و در ذهن مخاطب یادآور برند شرکت شما می باشد. لوگو مهمترین عنصر بصری هویت هر برند است، لوگوی شرکت بر روی نوشت ابزار، وب سایت، کارت ویزیت و آگهی تبلیغاتی و غیره درج می شود.

برای طراحی لوگو حرفه ای می توانید روی کمک تیم حرفه ‌ای و با سابقه ما حساب باز کنید و با اطمینان و اعتماد کامل، کار خود را به ما بسپارید.

آیا طراحی لوگو در کمترین زمان قابل یاد گیری است ؟

طراحی لوگو، چه به صورت دستی و چه به صورت نرم افزاری زمان طولانی نیاز ندارد و خیلی راحت انجام می‌شود. با وجود تکنولوژی ‌های حال حاضر راحت می توانید مراحل طراحی را طی کنید و یاد بگیرید، از طریق آپارات می توانید ویدیو های آموزشی طراحی لوگو را تماشا کنید، البته بهتر است اول طراحی لوگو به صورت دستی را یاد بگیرید که کار راحت تری نسبت به طراحی لوگوی نرم افزاری می باشد و باعث می‌شود اصول پایه طراحی لوگو را بهتر یاد بگیرید.

چکیده :

طراحی لوگوی که به صورت حرفه ای توسط افراد متخصص انجام شود در جذب مشتری و کسب و کسب درآمد بسیار مفید می باشد. پس در انتخاب طراح خود دقت کنید و کوشا باشید که کار خود را دست افراد متخصصی که در این زمینه سر رشته یا مدرک تحصیلی مرتبط دارند بسپارید.