طراحی لوگو کارخانه

industrial-logo-design

طراحی لوگو کارخانه

کارخانجات نیز همانند سایر کسب و کارهای تجاری برای تضمین موفقیت خود و هم چنین شناخته شدن توسط مشتری و مخاطب هایشان ، نیاز به یک لوگو حرفه ای دارند. می دانید که یکی از مهم ترین عناصر در خلق یک هویت بصری موفق و جذاب ، داشتن یک لوگو حرفه ای است. به همین دلیل داشتن یک لوگو کارخانه جذاب و حرفه ای امری حیاتی است. طراحی لوگو کارخانه حرفه ای کار سختی نیست ، فقط باید نکاتی که در ادامه بیان می کنیم را رعایت کنید.

قیمت طراحی لوگو کارخانه

پلن استاندارد

2,800,000 تومان

طراحی بسیار خاص و زیبا

  • ارایه سه طرح اولیه
  • طراحی به حالت لوگوتایپ یا تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت هدیه
  • تحویل پروژه هفت الی ده روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

پلن حرفه ای

4,800,000 تومان

طراحی هد فمند و هو شمندانه

  • ارایه چهار طرح اولیه
  • طراحی لوگو به حال نوشتاری و تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت و سربرگ هدیه
  • تحویل پروژه هشت الی 12 روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

ویژگی های طراحی لوگو کارخانه

طراحی لوگو معنادار

زیبایی در نهایت سادگی

طراحی لوگو ی ماندگار

طراحی لوگوی قابل فهم

متمایز بودن لوگو

انتخاب صحیح رنگ

منحصر به فرد بودن

خوانایی در ابعاد مختلف

اهمیت طراحی لوگو کارخانه

در واقع اولین قدم برای معرفی و شناساندن نوع محصولات و خدمات یک کارخانه به جامعه هدف خود ، انتخاب و طراحی یک لوگو حرفه ای است. لوگو کارخانه باید به گونه ای طراحی شود که اولا متناسب با نوع فعالیت و محصولات آن کارخانه باشد و ثانیا قابل ارائه در یک سطح و وسعت بزرگتر باشد ، چرا که اکثر کارخانجات علاوه بر خط تولید داخلی ، خط تولید صادرات نیز دارند و به همین دلیل لوگو باید به گونه ای طراحی شود که قابل ارائه در جامعه جهانی نیز باشد. لوگو به مانند همان ویترین جذابی عمل می کند که هر کسب و کاری برای معرفی خود به مخاطب به آن نیازمند است.

نمونه کار طراحی لوگو

industiral-logo-design
industiral-logo-design
industiral-logo-design


industiral-logo-design
industiral-logo-design
industiral-logo-design

خصوصیات طراحی لوگو کارخانه

گفتیم که ممکن است جامعه هدف یک کارخانه فراتر است تولیدات داخلی باشد و بخشی از فعالیت آن مربوط به صادرات باشد ، پس در وهله اول لوگو باید به گونه ای طراحی شود که قابل فهم و درک در جامعه جهانی باشد. هم چنین لوگو حتما باید متناسب با نوع فعالیت و محصولات کارخانه طراحی شود، قطعا لوگویی که برای یک کارخانه مواد غذایی تهیه می شود بسیار متفاوت نسبت به لوگوی یک کارخانه سیمان خواهد بود. هم چنین بهتر است لوگو توسط یک طراح گرافیک حرفه ای و با تجربه طراحی شود چرا که طراح گرافیک به دلیل شناخت و تجربه ای که دارد می تواند لوگویی طراحی کند که احتمال موفق عمل کردنش بسیار بالا باشد.

هدف طراحی لوگو کارخانه

داشتن لوگو حرفه ای نقش بسیار مهمی در معرفی کسب و کار و در این جا کارخانه مربوطه دارد و هم چنین روند برند سازی را آسان تر می کند و نیز سرعت می بخشد. پس در حقیقت برای آن که بتوانید در روند تبلیغات و بازاریابی محصولات یا خدمات کارخانه ، موفق تر عمل کنید، قطعا به یک لوگوی کارخانه حرفه ای نیاز دارید؛ چرا که طبیعتا با وجود یک لوگو شخصی حرفه ای، هنگام تبلیغات جای مانور بیشتر و بهتری خواهید داشت. بنابراین بهتر است حتی قبل از آغاز فعالیت های ابتدایی در جهت برندینگ کارخانه ، زمان و هزینه کافی را برای انتخاب و طراحی لوگو کارخانه در نظر بگیرید. از طرفی لازم است بدانید که لوگو تنها یک علامت تجاری نخواهد بود ، بلکه به نوعی معرف هویت و اعتبار کارخانه یا محصولات آن خواهد بود.

نکات طراحی لوگو کارخانه

در طراحی لوگو کارخانه اولین فاکتوری که باید رعایت شود ، رعایت اصل سادگی است، که زیبایی در سادگی است. بزرگترین مزیت یک لوگو حرفه ای ساده و قابل فهم بودن آن است. دومین فاکتور مهم که موجب می شود نتیجه ی کار یک لوگو موفق باشد، انتخاب فونت مناسب است، با توجه به این که حوزه ی فعالیت یک کارخانه می تواند در سطح جهانی نیز باشد، پس بدیهی است که طراح گرافیک هنگام طراحی لوگو مجاز به انتخاب هر نوع فونتی نخواهد بود. سومین فاکتور قابل اهمیت انتخاب پالت رنگی مناسب است ، که به همین جهت یک طراح گرافیک حرفه ای لازم است با روانشناسی رنگ ها آشنا باشد تا رنگی را انتخاب کند که مخاطب بتواند با آن به راحتی ارتباط برقرار کند. البته باید در نظر داشته باشید که لوگوی مربوطه لازم است با کیفیتی طراحی شود که در هر سایزی قابل اجرا و استفاده باشد: ( از جمله وب سایت، بیلبورد ، بروشور ، کاتالوگ ، انیمیشن سازی ، تابلو های سازمانی و غیره) .

طراحی لوگو صنعتی

چرا طراحی لوگو کارخانه ضروری است

گفته شد که شناساندن و معرفی فعالیت کارخانه اولین دلیل و یا هدف وجود یک لوگو کارخانه است. بدیهی است که یک لوگو حرفه ای علاوه بر آن که شما و محصولات و خدماتتان را به مخاطب معرفی می کند ، هم چنین باعث می شود مخاطب به راحتی بتواند شما را از سایر رقبایتان تمیز دهد. اگر لوگو مورد نظر به خوبی و طبق استانداردهای موجود طراحی شود، می تواند موجب درگیر شدن احساست و نیز افکار مخاطب در سریع ترین زمان ممکن شود و به همین ترتیب موجب ماندگاری در ذهن آن ها می شود. پس به عبارتی لوگو کارخانه تعیین خواهد کرد که مخاطب به تعامل بیشتر با شما می پردازد یا خیر.

سفارش طراحی لوگو کارخانه

می دانید که با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژِی و اینترنت، امروزه نرم افزار ها ی فراوانی در زمینه های گرافیک و طراحی به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دارد. از همین رو می توان گفت که طراحی یک لوگو کار بسیار سختی نخواهد بود و حتی افراد مبتدی نیز می توانند با استفاده از این نرم افزار ها و یا وب سایت هایی که فرمت های آماده لوگو دارند، به راحتی صاحب یک لوگو شوند. نکته قابل توجه این است که برای تضمین موفقیت لوگو طراحی شده ، قطعا به افراد متخصص و با تجربه ای نیاز خواهید داشت، چرا که به دلیل شناخت و تجربه ی وی قطعا در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد. هم چنین لازم است قبل از هر گونه اقدامی درباره طراحی لوگو کارخانه ، هدف از داشتن لوگو را مشخص کرده تا بتوانید بر اساس آن به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. به عبارتی باید نوع فعالیت کارخانه ، ماهیت ،ارزش ها و اصول بنیادی آن را به طور واضح و آشکار مشخص کنید، چرا که هر چقدر شناخت جامع تری داشته باشید طراحی لوگو بی نقص تری هم خواهید داشت. البته لازم است در طراحی لوگو؛ نوع ، سلیقه و نیاز مخاطب را نیز در نظر گرفت، چرا که لوگویی که طراحی می شود باید در حد فهم متوسط افراد جامعه هدف باشد، به همین جهت حائز اهمیت است که هنگام طراحی لوگو سبک و سیاق سلیقه ی مخاطب و مشتری نیز در نظر گرفته شود. برای مشاوره رایگان ، کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی لوگو کارخانه میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

سوالات متدوال طراحی لوگو کارخانه

تفاوت قیمت ها بر چه اساسی میباشد؟

طبق تجربه و درک نیاز مشتری از سفارش طراحی لوگو کارخانجات، دو مدل پلن قیمتی
تدوین کرده ایم تا مشتری بر اساس بزرگی و نیاز مجموعه به راحتی بتواند با هزینه مشخص اقدام به سفارش طراحی لوگو کند.

کدام پلن طراحی لوگو برای محصولات یا خدمات من مناسب تر است؟

شما می توانید با تیم طراحی کالراسپیس تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . سپیس با برسی کار شما و میزان رقابت رقبا ما بهترین پلن را برای طراحی لوگوی شما پیشنهاد میکنیم.

نحوه پرداخت هزینه طراحی لوگو به چه صورت است ؟

طبق قوانین شرکت کالر اِسپیس ، 50 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه هم پس از تحویل کامل پروژه و کسب رضایت کارفرما دریافت خواهد شد.

نحوه دسترسی به فایل های طراحی لوگو به چه صورت است ؟

پس از تسویه کامل پروژه، تمام فایل های لایه باز طراحی مانند فایل با فرمت AI , PSD به کارفرما تحویل داده خواهد شد

جمع بندی

در واقع یک لوگو کارخانه حرفه ای، موجب اعتبار سازی و ایجاد یک هویت برای کارخانه می شود. هم چنین در زمینه تبلیغات و بازاریابی موفقیت آن را تضمین خواهد کرد. حتی لوگو مورد نظر می تواند گاهی موجب موفقیت پروسه برند سازی کارخانه در سطح جهانی شود. هم چنین می دانید که امروزه در تمامی کسب و کار رقبای فراوانی پیدا می شوند که محصولات و خدماتی مشابه را ارائه می دهند و از همین رو تنها چیزی که می تواند شما را به گونه ای متفاوت معرفی کند ، داشتن یک لوگو کارخانه حرفه ای است