طراحی لوگو معماری

طراحی لوگو معماری

طراحی لوگو معماری

بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین مشاغل دنیا که دارای تنوع فراوانی است ، معماری است. از آن جا که معماری خود به تنهایی حاوی مقدار زیادی شوق هنری است و افراد در معرض این رشته و حرفه معمولا سلیقه و دانش زیبا شناسی بالایی دارند، پس ایجاد یک هویت بصری مناسب و حرفه ای برای آن باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام شود. بدیهی است که خلق یک هویت بصری حرفه ای کمک شایانی به موفقیت و دیده شدن یک برند یا کسب و کار خواهد کرد و در واقع طراحی یک لوگو حرفه ای یکی از عناصر بسیار مهم و حیاتی در این زمینه است؛ طراحی لوگو معماری نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. لوگو معماری اگر به صورت حرفه ای طراحی شود ، به مقدار قابل توجهی موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

قیمت طراحی لوگو معماری

پلن استاندارد

2,800,000 تومان

طراحی بسیار خاص و زیبا

  • ارایه سه طرح اولیه
  • طراحی به حالت لوگوتایپ یا تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت هدیه
  • تحویل پروژه هفت الی ده روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

پلن حرفه ای

4,800,000 تومان

طراحی هد فمند و هو شمندانه

  • ارایه چهار طرح اولیه
  • طراحی لوگو به حال نوشتاری و تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت و سربرگ هدیه
  • تحویل پروژه هشت الی 12 روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

ویژگی های طراحی لوگو معماری

طراحی لوگو معنادار

زیبایی در نهایت سادگی

طراحی لوگو ی ماندگار

طراحی لوگوی قابل فهم

متمایز بودن لوگو

انتخاب صحیح رنگ

منحصر به فرد بودن

خوانایی در ابعاد مختلف

اصل طراحی لوگو معماری؟

در حقیقت به همان اندازه که شرکت های معماری متنوع و پر ابهت هستند و از نظر عناصر زیباشناسی در رده ی بالایی قرار دارند؛ طراحی لوگو برای آن ها نیز باید هم زیبا و جذاب باشد، هم تنوع رعایت شود و هم پر ابهت باشد. وظیفه یک لوگو در وهله اول ایجاد یک ارتباط قوی میان برند و مخاطب آن است که در واقع حاوی پیام های سازمانی و بیان کننده اهداف شرکت می باشد. طراحی لوگو معماری کمی متفاوت تر از سایر لوگو ها است، به این معنا که طراحی لوگو معماری به توجه و دقت و خلاقیت بیشتری نیاز دارد.

نمونه کار طراحی لوگو

طراحی لوگو معماری
طراحی لوگو معماری
طراحی لوگو معماری


طراحی لوگو معماری
طراحی لوگو معماری
طراحی لوگو معماری

خصوصیات طراحی لوگو معماری

واضح است که در سطوح محتلف معماری ، تنوع به قدری بالا است که تقریبا می توان از هر المان و عنصری در این حوزه ، برای طراحی لوگو ایده والهام گرفت. به این ترتیب می توان گفت کپی برداری وتکرار یک الگو یا ایده اصلا قابل قبول و مناسب نخواهد بود. هم چنین باید توجه داشت که معماری هم مانند تمامی حوزه های دیگر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان دستخوش تغییرات فراوانی شده اند ، و حتی به نوعی بسیاری از المان ها و عناصر آن منسوخ شده است. از همین رو باید طراحی لوگو معماری به گونه ای انجام شود که طبق فاکتور های مورد قبول حاضر باشد و به عبارتی به روز و مدرن باشد. البته الگو و الهام گرفتن از معماری های سنتی و به عبارتی به رخ کشیدن اصالت فرهنگی کشورمان در طراحی لوگو معماری می تواند بسیار موفق عمل کند ، که لازم است این امر با تحقیق و دقت بالایی انجام شود.با توجه به دلایل زیباشناختی که به مقدار زیادی در حوزه معماری به آن دقت و توجه می شود ، انتخاب هوشمندانه رنگ در طراحی لوگو معماری نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. انتخاب پالت رنگی بر اساس روانشناسی رنگ ها قطعا انتخاب مناسبی خواهد بود.

هدف طراحی لوگو معماری

از آن جا که هدف از طراحی یک لوگو برای هر سازمان یا برند یا کسب و کار، ایجاد یک هویت و هم چنین اعتبار سازی برای آن است ، لوگو معماری نیز به همین هدف طراحی و اجرا می شود. علاوه بر ایجاد هویت و اعتبار سازی ، یک لوگو موجب تمایز برند یا شرکت مربوطه نسبت به سایر رقبایش می شود. هم چنین داشتن یک لوگو حرفه ای به مقدار قابل توجهی در اعتماد سازی مخاطب نسبت به شرکت معماری مربوطه کمک خواهد کرد. هم چنین با استفاده یک لوگو مناسب می توان اهداف و پیام های شرکت را به خوبی به مخاطب رسانید. البته یکی دیگر از اهداف طراحی لوگو معماری ، ثبت شرکت مربوطه در ذهن مخاطب است چرا که معمولا بیننده با دیدن یک لوگو حرفه ای به سرعت با آن ارتباط احساسی برقرار کرده و به این ترتیب لوگو آن شرکت به خوبی در ذهن او نقش بسته و ماندگار می شود.

نکات طراحی لوگو معماری

می دانید که شرکت ها و دفاتر معماری ارتباط کاملا مستقیمی با کار ها و پروژه های هنری دارند، و به همین دلیل لازم است این حس هنری در طراحی لوگو معماری حس شود و به مخاطب القا شود. البته لازم به ذکر است که طراحی لوگو معماری بسیار متفاوت از طراحی لوگو برای بنگاه های معاملاتی و ساختمانی است که این نکته را باید در نظر گرفت. تنوع و انعطاف پذیری لوگو معماری یکی دیگر از نکاتی است که لازم است در طراحی لوگو معماری حتما رعایت شود. نکته دیگری که باید در طراحی لوگو معماری رعایت شود ، خاص و منحصر به فرد بودن آن است. لازم نیست برای به چشم آمدن حتما از طرح های شلوغ و رنگارنگ استفاده کرد ، بلکه رعایت سادگی در عین خلاقیت می تواند یک لوگوی منحصر به فرد به شما تحویل دهد. انتخاب فونت هم به میزان سایر موارد اهمیت دارد، معمولا انتخاب فونت های ساده و مطابق استاندارد های جهانی ، ریسک کمتری خواهند داشت. البته فونت انتخابی باید به گونه ای باشد که از کپی برداری لوگو جلوگیری کند.

طراحی لوگو معماری

سفارش طراحی لوگو معماری

می دانید که نرم افزارهای طراحی گرافیک امروزه در دسترس عموم قرار دارند و هم چنین سایت هایی نیز وجود دارند که به صورت کاملا رایگان ، لوگو هایی با فرمت های آماده را در اختیار شما قرار خواهند داد. اما آن چه موجب می شود یک لوگو حرفه ای تر عمل کرده و در میان سایر رقبا دیده شود ، طراحی لوگو توسط گرافیست حرفه ای است. بدیهی است یک طراح گرافیک با تجربه نسبت به یک فرد آماتور و مبتدی بیشتر با چم و خم پروسه طراحی لوگو آشنا است و می داند طراحی چه سبک و نوع لوگویی مناسب کسب و کار شما و حتی سلیقه ی مخاطب شما است. در نتیجه لازم است قبل از هر گونه اقدام جهت طراحی لوگو حتما با صرف اندکی زمان از یک طراح گرافیک معتبر مشاوره گرفته و در نتیجه اگر کار طراحی لوگو را به متخصص این حوزه بسپارید انتخاب عاقلانه و مطمئن تری خواهد بود.برای مشاوره رایگان ، کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی لوگو معماری میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

سوالات متدوال طراحی لوگو معماری

تفاوت قیمت ها بر چه اساسی میباشد؟

طبق تجربه و درک نیاز مشتری از سفارش طراحی لوگو معماری، دو مدل پلن قیمتی
تدوین کرده ایم تا مشتری بر اساس بزرگی و نیاز مجموعه به راحتی بتواند با هزینه مشخص اقدام به سفارش طراحی لوگو کند.

کدام پلن طراحی لوگو برای محصولات یا خدمات من مناسب تر است؟

شما می توانید با تیم طراحی کالراسپیس تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . سپیس با برسی کار شما و میزان رقابت رقبا ما بهترین پلن را برای طراحی لوگوی شما پیشنهاد میکنیم.

نحوه پرداخت هزینه طراحی لوگو به چه صورت است ؟

طبق قوانین شرکت کالر اِسپیس ، 50 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه هم پس از تحویل کامل پروژه و کسب رضایت کارفرما دریافت خواهد شد.

نحوه دسترسی به فایل های طراحی لوگو به چه صورت است ؟

پس از تسویه کامل پروژه، تمام فایل های لایه باز طراحی مانند فایل با فرمت AI , PSD به کارفرما تحویل داده خواهد شد