طراحی لوگو بیمه

طراحی لوگو بیمه

طراحی لوگو بیمه

با پیشرفت جوامع و گذشت زمان ، نیاز انسان ها به ثبات و آرامش خیال درباره املاک و دارایی ها و از همه مهم تر جانشان ، افزایش یافته است. به همین جهت شاهد افزایش تعداد شرکت های بیمه هستیم. شرکت های بیمه خدماتی از قبیل بیمه آتش سوزی ، بیمه اتومبیل ، بیمه عمر و غیره را به مخاطب خود ارائه می دهند. بدیهی است تمامی شرکت های بیمه برای شناخته شدن توسط مخاطب و نیز دیده شدن در میان سایر رقبایشان نیاز به یک لوگو بیمه منحصر به فرد و حرفه ای دارند. یکی از عناصری که نقش حیاتی در ایجاد یک هویت بصری حرفه ای و مناسب بر عهده دارد ، لوگو است. به همین جهت طراحی لوگو بیمه برای موفقیت شرکت بیمه حائز اهمیت فراوانی است

قیمت طراحی لوگو بیمه

پلن استاندارد

2,800,000 تومان

طراحی بسیار خاص و زیبا

  • ارایه سه طرح اولیه
  • طراحی به حالت لوگوتایپ یا تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت هدیه
  • تحویل پروژه هفت الی ده روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

پلن حرفه ای

4,800,000 تومان

طراحی هد فمند و هو شمندانه

  • ارایه چهار طرح اولیه
  • طراحی لوگو به حال نوشتاری و تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت و سربرگ هدیه
  • تحویل پروژه هشت الی 12 روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

ویژگی های طراحی لوگو بیمه

طراحی لوگو معنادار

زیبایی در نهایت سادگی

طراحی لوگو ی ماندگار

طراحی لوگوی قابل فهم

متمایز بودن لوگو

انتخاب صحیح رنگ

منحصر به فرد بودن

خوانایی در ابعاد مختلف

چرا طراحی لوگو بیمه؟

در حقیقت لوگو بیمه برای شرکت ها و نمایندگی های بیمه ای مناسب است که به دلیل حجم بالای مخاطب هایشان ، نیاز دارند یک هویت جداگانه برای خود تعریف و مشخص کنند و هم چنین لازم است قابل تمیز در میان سایر رقبایشان باشند. در حقیقت مردم یا مخاطب ها ، این شرکت ها به دلیل لوگویشان می شناسند و با آن ارتباط برقرار می کنند. پس لوگو بیمه نقش حیاتی در پروسه بازاریابی و تبلیغات برای شرکت های بیمه را بر عهده دارد. هم چنین لوگو بیمه به فرآیند برند سازی برای شرکت بیمه مورد نظر را نیز تسهیل می کند. به همان اندازه که وجود لوگو بیمه برای شرکت مربوطه اهمیت دارد ، طراحی حرفه ای آن نیز قابل اهمیت است.

نمونه کار طراحی لوگو

Insurance-Company-logo-design
Insurance-Company-logo-design
Insurance-Company-logo-design


Insurance-Company-logo-design
Insurance-Company-logo-design
Insurance-Company-logo-design

خصوصیات طراحی لوگو بیمه

لوگو بیمه باید به گونه ای طراحی شود که بیان کننده اهداف و آرمان های شرکت بیمه مورد نظر باشد. در واقع افراد فاکتور های زیادی برای انتخاب شرکت بیمه مورد نظرشان دارند ، از جمله ثبات شرکت ، اعتبار شرکت ، تخفیف ها ، پرداخت و ارائه مطالبات و غیره. در نتیجه لوگو بیمه باید به گونه ای طراحی شود که تمامی این جنبه ها را بتواند به مخاطب منتقل کند. هم چنین لوگو بیمه باید برای شرکت بیمه مورد نظر به بهترین شکل ممکن اعتبار سازی کرده و هویت مشخصی برای آن تعریف کند.

هدف طراحی لوگو شرکت بیمه

در وهله اول هدف از داشتن لوگو هویت و اعتبار سازی برای برند مربوطه و هم چنین متمایز بودن نسبت به سایر رقبا است ، که لوگو بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته داشتن یک لوگو حرفه ای قدم مهمی در جهت برندینگ برای شرکت مورد نظر نیز می باشد. طراحی لوگو بیمه موجب اعتماد سازی در مخاطب می شود و در واقع می تواند تعیین کند که بیننده بعد از تماشای لوگو مورد نظر تعامل بیشتر با شرکت مربوطه را انتخاب کند یا خیر. البته داشتن لوگو بیمه حرفه ای در پروسه بازاریابی و تبلیغات برای شرکت بیمه مورد نظر نیز کمک شایانی خواهد کرد.

نکات طراحی لوگو بیمه

در طراحی لوگو بیمه اولین نکته بسیار مهم که باید رعایت شود ، رعایت اصل سادگی است، البته به شرط برخورداری از زیبایی، چرا که زیبایی در سادگی است. البته بدیهی است که مطرح ترین مزیتی که یک طراحی لوگو حرفه ای میتواند داشته باشد ، ساده و قابل فهم بودن آن است. علاوه بر آن چه گفته شد ، انتخاب فونت مناسب نیز قابل اهمیت فراوان است. علاوه بر فونت ، انتخاب پالت رنگی نیز اهمیت زیادی دارد، بدیهی است اگر در انتخاب رنگ ، از دانش روانشناسی رنگ ها بهره بگیریم ، انتخاب موفق و عاقلانه تری خواهیم داشت. نخواهد بود. در واقع باید رنگی را انتخاب کنیم که مخاطب بتواند با آن به راحتی ارتباط برقرار کند. نکته آخر که باید در نظر داشته باشیم انعطاف پذیری لوگو بیمه است به این معنا که لوگو باید با کیفیتی طراحی شود که در هر سایز و شرایط و محیطی قابل اجرا و استفاده باشد: ( از جمله وب سایت، بیلبورد ، بروشور ، کاتالوگ ، انیمیشن سازی ، تابلو های سازمانی و غیره).

طراحی لوگو صنعتی

اهمیت طراحی لوگو شرکت های بیمه

اکثرا شرکت های بیمه تعداد فراوانی مخاطب دارند که به همین دلیل لازم است برای موفقیت خود دقت بسیاری در انتخاب و طراحی لوگو بیمه به خرج دهند. در واقع قسمت اعظم تبلیغات و بازاریابی شرکت های بیمه توسط لوگو آن ها انجام می شود. هم چنین افراد بر اساس شناخت قبلی خود از شرکت بیمه آن را انتخاب می کنند که این شناخت اولیه از طریق تبلیغات صورت می گیرد. در حقیقت نمی توان منکر تاثیر بسیار عمیق یک لوگو بیمه حرفه ای بر رشد و پیشرفت شرکت مورد نظر شد. مسلما داشتن یک لوگو حرفه ای بیمه در جذب مخاطب بیشتر نقش به سزایی خواهد داشت.

سفارش طراحی لوگو بیمه

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژِی و هم چنین قابل دسترس بودن نرم افزار های فراوان در زمینه ی طراحی گرافیک، می توان گفت که طراحی یک لوگو دیگر کار بسیار سخت و غیر قابل دسترسی نخواهد بود. چرا که با استفاده از نرم افزار های رایگان موجود در بازار یا حتی وب سایت هایی که فرمت های آماده لوگو دارند، همه می تواند یک لوگو برای خودشان داشته باشند یا حتی آن را به صورت مبتدی طراحی کنند. اما برای تضمین موفقیت لوگو و هم چنین صرفه جویی در هزینه و وقت و نیز جلوگیری از ضرر های احتمالی به دلیل عدم وجود یک لوگو حرفه ای ، مراجعه به افراد متخصص و با تجربه قطعا انتخاب بهتری خواهد بود، به این دلیل که یک طراح گرافیک با تجربه، تمامی استاندارد های طراحی لوگو را می شناسد و هم چنین نیاز بازار و مخاطب در این زمینه را بهتر درک می کند. هم چنین لازم است قبل از اقدام به سفارش طراحی لوگو بیمه ، آرمان ها و اهداف شرکت خود را مشخص کرده تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.
برای مشاوره رایگان ، کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی لوگو بیمه میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

سوالات متدوال طراحی لوگو بیمه

تفاوت قیمت ها بر چه اساسی میباشد؟

طبق تجربه و درک نیاز مشتری از سفارش طراحی لوگو بیمه، دو مدل پلن قیمتی
تدوین کرده ایم تا مشتری بر اساس بزرگی و نیاز مجموعه به راحتی بتواند با هزینه مشخص اقدام به سفارش طراحی لوگو کند.

کدام پلن طراحی لوگو برای محصولات یا خدمات من مناسب تر است؟

شما می توانید با تیم طراحی کالراسپیس تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . سپیس با برسی کار شما و میزان رقابت رقبا ما بهترین پلن را برای طراحی لوگوی شما پیشنهاد میکنیم.

نحوه پرداخت هزینه طراحی لوگو به چه صورت است ؟

طبق قوانین شرکت کالر اِسپیس ، 50 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه هم پس از تحویل کامل پروژه و کسب رضایت کارفرما دریافت خواهد شد.

نحوه دسترسی به فایل های طراحی لوگو به چه صورت است ؟

پس از تسویه کامل پروژه، تمام فایل های لایه باز طراحی مانند فایل با فرمت AI , PSD به کارفرما تحویل داده خواهد شد

جمع بندی

در واقع تمامی شرکت های بیمه ، تبلیغات و بازاریابی و نیز نوع ارائه خدمات خود را بر اساس طراحی لوگو بیمه و نام برندشان انجام می دهند. کاملا واضح است که اگر هیچ تصویری از شرکت بیمه مورد نظر در ذهن مخاطب وجود نداشته باشد، در حقیقت پروسه برندینگ آن برند موفق عمل نکرده است. به عبارتی می توان گفت که تا زمانی که افراد برندی را نشناسند و از وجود آن آگاهی نداشته باشند ، نمی توانند با آن ارتباط برقرار کرده و یا از خدمات آن بهره ببرند. از همین رو طراحی یک لوگو و آرم حرفه ای ، قدم مهمی به منظور ارائه مفاهیم و عملکرد شرکت مربوطه و هم چنین اقدامی اساسی برای برند سازی است. البته باید توجه داشته باشید که به همان اندازه که طراحی لوگو از نظر ظاهری بسیار مهم است، انتقال موفق پیامی که در پس آن است نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.