طراحی لوگو صنعتی

industrial-logo-design

طراحی لوگو صنعتی

شرکت هایی که در حوزه صنعت به تولیدات صنعتی یا ارائه خدمات صنعتی مشغول هستند به یک لوگو صنعتی حرفه ای نیاز دارند. با توجه به گستره ی استقبال در حوزه فعالیت های صنعتی و هم چنین افزایش تعداد شرکت های صنعتی، ایجاد یک هویت بصری منحصر به فرد از ملزومات این حوزه کاری است. یکی از عواملی که منجر به خلق یک هویت بصری حرفه ای می شود ، طراحی لوگو حرفه ای است. البته طراحی لوگو صنعتی کار بسیار ساده ای نخواهد بود اما با رعایت یک سری از استاندارد ها و انتخاب استراتژی مشخص می توان به نتیجه مطلوب دست یافت. طراحی لوگو صنعتی قدم بسیار مهمی در مسیر موفقیت شرکت صنعتی مربوطه خواهد بود.

قیمت طراحی لوگو صنعتی

پلن استاندارد

2,800,000 تومان

طراحی بسیار خاص و زیبا

  • ارایه سه طرح اولیه
  • طراحی به حالت لوگوتایپ یا تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت هدیه
  • تحویل پروژه هفت الی ده روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

پلن حرفه ای

4,800,000 تومان

طراحی هد فمند و هو شمندانه

  • ارایه چهار طرح اولیه
  • طراحی لوگو به حال نوشتاری و تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت و سربرگ هدیه
  • تحویل پروژه هشت الی 12 روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

ویژگی های طراحی لوگو صنعتی

طراحی لوگو معنادار

زیبایی در نهایت سادگی

طراحی لوگو ی ماندگار

طراحی لوگوی قابل فهم

متمایز بودن لوگو

انتخاب صحیح رنگ

منحصر به فرد بودن

خوانایی در ابعاد مختلف

چرا طراحی لوگو صنعتی؟

هر صنعتی باید برای شناساندن خود و محصولات و خدماتش به مخاطب یا مشتری از لوگو استفاده کند. لوگو صنعتی باید علاوه بر آن که شرکت صنعتی مورد نظر را به جامعه هدف معرفی کند ، به ایجاد یک هویت بصری حرفه ای برای آن نیز کمک کند. لوگو صنعتی در صورتی موفق خواهد بود که در راستای اهداف و آرمان های مورد نظر شرکت صنعتی عمل کند، به عبارتی لوگو نماینده و معرف شرکت صنعتی خواهد بود. یک لوگو صنعتی جذاب و حرفه ای قطعا به موفقیت شرکت مورد نظر کمک شایانی خواهد کرد ، پس لازم است در طراحی آن نهایت دقت و خلاقیت را به کار گرفت. البته لوگو صنعتی اگر به صورت حرفه ای طراحی شود موجب تمایز شرکت صنعتی مورد نظر نسبت به سایر رقبا خواهد شد.

نمونه کار طراحی لوگو صنعتی

industiral-logo-design
industiral-logo-design
industiral-logo-design


industiral-logo-design
industiral-logo-design
industiral-logo-design

خصوصیات طراحی لوگو صنعتی

یکی از بهترین انواع طراحی لوگو صنعتی آن هایی است که در طراحی آن از نماد ها استفاده شده است. البته در انتخاب نماد ها نیز لازم است نکاتی را رعایت کرد ، مثلا نمادی که انتخاب می کنید باید مفهوم تجاری و صنعتی داشته باشد ، هم چنین باید در راستای اهداف و نوع فعالیت شرکت مربوطه باشد. هم چنین لوگویی که طراحی می شود باید تاثیر بصری بسیار بالایی بر مخاطب بگذارد. به این معنا که باید آن قدر جذاب باشد تا در ذهن مخاطب و بیننده حک شود. هم چنین بهتر است لوگو به گونه ای طراحی شود که هم سو با سلیقه و نیاز مخاطب باشد. هم چنین هنگام طراحی لوگو صنعتی باید از منحصر به فرد بودن آن اطمینان حاصل کنید چرا که یک لوگو کپی یا حتی مشابه ؛ جذابیت خاصی نخواهد داشت. قابل تشخیص و شناسایی بودن لوگو و هم چنین جذابیت در عین سادگی نیز نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شوند.

هدف طراحی لوگو صنعتی

در وهله اول هدف از طراحی هر نوع لوگویی ، معرفی و شناساندن برند مربوطه به جامعه هدف و هم چنین ایجاد تمایز نسبت به سایر رقبا است که لوگو صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. لوگو صنعتی اگر به صورت حرفه ای طراحی شود به رشد و پیشرفت شرکت مربوطه کمک فراوانی خواهد کرد و هم چنین موجب برقراری ارتباط احساسی میان بیننده و برند می شود که به همین ترتیب می توان گفت موجب جذب مخاطب یا مشتری بیشتری خواهد شد. لوگو صنعتی هم چنین می تواند اهداف و آرمان های شرکت صنعتی مربوطه را به آسانی و به سرعت به مخاطب منتقل کند؛ که همین امر موجب اعتماد سازی میان مخاطب و برند خواهد شد.

نکات طراحی لوگو صنعتی

همان طور که هنگام طراحی انواع لوگو ها انتخاب رنگ مناسب و نیز انتخاب فونت مناسب اهمیت زیادی دارد، در مورد طراحی لوگو صنعتی نیز این مسئله صادق است. علاوه بر این ها هنگام طراحی لوگو صنعتی باید سبک و نوع فعالیت شرکت مورد نظر را هم در نظر گرفت، چرا که قطعا طراحی لوگو برای شرکت صنعتی قطعات خودرو با سایر حوزه های صنعتی بسیار متفاوت خواهد بود. هم چنین بهتر است هنگام طراحی لوگو صنعتی از المان و سمبل و نماد هایی که معرف این حوزه هستند نیز بهره گرفت، المان و نماد هایی که القا کننده فضای صنعتی تجارت مورد نظر است. لازم به ذکر است که لوگو صنعتی که طراحی می شود باید بدون تاریخ انقضا بوده و هم چنین انعطاف پذیر باشد، به این معنا که اولا در طی زمان نیز قابل استفاده باشد و ثانیا بتوان از آن در تمامی حوزه ها و سطح های بازاریابی و تبلیغات مانند وب سایت ، کاتالوگ ، بروشور ، تراکت و غیره استفاده کرد.

طراحی لوگو صنعتی

اهمیت طراحی لوگو صنعتی

گاهی ممکن است سطح فعالیت یک شرکت تجاری بالا تر از سطح داخلی رود و وارد تجارت بین الملل و سطح جهانی شود ، به همین ترتیب شناساندن برند مربوطه به جامعه ی جهانی می تواند اولین و مهم ترین تاثیر یک لوگو صنعتی باشد. یک لوگو حرفه ای به مخاطب کمک می کند تا شما را در میان سایر رقبایتان به سرعت و به راحتی تشخیص دهد و بشناسد. هم چنین لوگو صنعتی به نوعی معرف و چهره ی شرکت شما خواهد بود ، که اولین تاثیر را بر بیننده یا مخاطب محصولات و خدمات شما می گذارد و به نوعی تعیین می کند که مخاطب به تعامل بیشتر با شما می پردازد یا خیر. به عبارت دیگر این تاثیر اولیه تعیین می کند که شما توسط مخاطب انتخاب شوید یا مخاطب به سراغ برند و شرکت دیگری برود.

سفارش طراحی لوگو صنعتی

امروزه نرم افزارهای طراحی گرافیک بسیاری در دسترس عموم قرار دارند و هم چنین سایت هایی نیز وجود دارند که به صورت کاملا رایگان ، لوگو هایی با فرمت های آماده را در اختیار شما قرار خواهند داد. اما آن چه موجب می شود یک لوگو حرفه ای حلق شود و در میان سایر رقبا نیز دیده شود ، طراحی لوگو توسط یک گرافیست حرفه ای است. بدیهی است یک طراح گرافیک با تجربه نسبت به یک فرد آماتور و مبتدی بیشتر با چم و خم پروسه طراحی لوگو آشنا است و می داند طراحی چه سبک و نوع لوگویی مناسب کسب و کار شما و حتی سلیقه ی مخاطب شما است. در نتیجه لازم است قبل از هر گونه اقدام جهت طراحی لوگو صنعتی حتما با صرف اندکی زمان با یک طراح گرافیک معتبر مشورت کنید و حتی اگر کار طراحی لوگو را به متخصص این حوزه بسپارید انتخاب عاقلانه و مطمئن تری خواهد بود.برای مشاوره رایگان ، کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی لوگو صنعتی میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

سوالات متدوال طراحی لوگو صنعتی

تفاوت قیمت ها بر چه اساسی میباشد؟

طبق تجربه و درک نیاز مشتری از سفارش طراحی لوگو صنعتی، دو مدل پلن قیمتی
تدوین کرده ایم تا مشتری بر اساس بزرگی و نیاز مجموعه به راحتی بتواند با هزینه مشخص اقدام به سفارش طراحی لوگو کند.

کدام پلن طراحی لوگو برای محصولات یا خدمات من مناسب تر است؟

شما می توانید با تیم طراحی کالراسپیس تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . سپیس با برسی کار شما و میزان رقابت رقبا ما بهترین پلن را برای طراحی لوگوی شما پیشنهاد میکنیم.

نحوه پرداخت هزینه طراحی لوگو به چه صورت است ؟

طبق قوانین شرکت کالر اِسپیس ، 50 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه هم پس از تحویل کامل پروژه و کسب رضایت کارفرما دریافت خواهد شد.

نحوه دسترسی به فایل های طراحی لوگو به چه صورت است ؟

پس از تسویه کامل پروژه، تمام فایل های لایه باز طراحی مانند فایل با فرمت AI , PSD به کارفرما تحویل داده خواهد شد