طراحی لوگو استارت آپ

industrial-logo-design

طراحی لوگو استارت آپ

استارت آپ ها ، سازمان هایی موقت با رشد بسیار سریع هستند. یکی از مهم ترین آیتم ها در استارت آپ ها طراحی لوگو است. چرا که در ابتدای امر و هنگام تولد یک استارت آپ آن چه موفقیت آن را می تواند تضمین کند ، وجود یک لوگو حرفه ای است. لوگو به منظور اعتبار بخشیدن و هویت سازی برای برند یا سازمان طراحی می شود. طراحی یک لوگو استارت آپ حرفه ای ، از ضرر های احتمالی مانند باز طراحی لوگو و برند سازی نا موفق ، که ممکن است در آینده رخ دهد ، جلوگیری می کند. لوگو باید به گونه ای طراحی شود که پس از گذشت زمان هم بتواند تمام نیاز ها و خواسته های استارت آپ را پوشش دهد. در ادامه نکاتی را بیان خواهیم کرد که با رعایت آن ها قطعا به یک لوگو استارت آپ بی نظیر دست خواهید یافت.

قیمت طراحی لوگو استارت آپ

پلن استاندارد

2,800,000 تومان

طراحی بسیار خاص و زیبا

  • ارایه سه طرح اولیه
  • طراحی به حالت لوگوتایپ یا تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت هدیه
  • تحویل پروژه هفت الی ده روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

پلن حرفه ای

4,800,000 تومان

طراحی هد فمند و هو شمندانه

  • ارایه چهار طرح اولیه
  • طراحی لوگو به حال نوشتاری و تصویری
  • پیاده سازی بر اساس اصول برندینگ
  • طراحی کارت ویزیت و سربرگ هدیه
  • تحویل پروژه هشت الی 12 روز کاری

مشاوره و ثبت سفارش

خصوصیات طراحی لوگو استارت آپ

طراحی لوگو معنادار

زیبایی در نهایت سادگی

طراحی لوگو ی ماندگار

طراحی لوگوی قابل فهم

متمایز بودن لوگو

انتخاب صحیح رنگ

منحصر به فرد بودن

خوانایی در ابعاد مختلف

نمونه کار طراحی لوگو استارت آپ

طراحی-لوگو-استارتاپ
طراحی-لوگو-استارتاپ
طراحی-لوگو-استارتاپ


طراحی-لوگو-استارتاپ
طراحی-لوگو-استارتاپ
طراحی-لوگو-استارتاپ

اهمیت طراحی لوگو استارت آپ

استارت آپ کسب و کاری است که حول محور تکنولوژی رخ می دهد و پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد، به همین دلیل برای معرفی یک کسب و کار نوپا که در ابتدای امر کوچک و ناشناخته است ، وجود یک لوگو حرفه ای می تواند در روند موفقیت و رشد و شناساندن استارت آپ به جامعه هدف ، معجزه کند. لوگو استارت آپ اگر به صورت حرفه ای طراحی شود ، قادر خواهد بود مشاغل نوپا را در کمترین زمان ممکن ، به مخاطب معرفی کند و نیز جذب مخاطب را به حداکثر ممکن برساند. هم چنین لوگو حرفه ای استارت آپ در امر تبلیغات و بازاریابی موفق نیز کمک شایانی خواهد کرد.

نکات طراحی لوگو استارت آپ

در طراحی لوگو استارت آپ ها در حالت کلی لازم است تمامی استاندارد های طراحی لوگو به بهترین نحو ممکن رعایت شود ؛ از جمله : انتخاب رنگ و فونت مناسب ، گرافیست اجازه ندارد به سلیقه ی شخصی خودش رنگ یا فونت انتخاب کند و این انتخاب باید طبق اصول انتخاب فونت و روانشناسی انتخاب رنگ انجام شود . هم چنین لوگو استارت آپ باید به ساده ترین شکل ممکن طراحی شود ، به عبارتی زیبایی در عین سادگی. البته لوگو باید کاملا گویا باشد ، یعنی مخاطب به راحتی بتواند با اولین نگاه از هدف و داستان لوگو مطلع شود. در طراحی لوگو استارت آپ اگر از نماد ها و آیکون هایی که مناسب است استفاده شود ، نتیجه مطلوب تری حاصل خواهد شد. لوگوی اکثر استارت آپ ها به وسیله آیکون های مخصوص خودشان شناخته و معروف شده اند. منحصر به فرد بودن لوگو نیز می تواند فاکتور مهمی در موفقیت لوگوی طراحی شده محسوب شود.

طراحی لوگو استارتاپ

اهمیت طراحی لوگو استارت آپ

طراحی لوگو برای استارت آپ ها یکی از حیاتی ترین اقدامات در طی برند سازی آن ها است. لوگو استارت آپ نقش مهمی در برندینگ و معرفی آن به مخاطب ایفا می کند. به عبارتی اگر طراحی لوگو به درستی و به صورت حرفه ای انجام شود ، تا مقدار زیادی می توان از موفقیت آن استارت آپ مطمئن شد. بدیهی است رقابت بسیاری میان تمامی کسب و کار ها وجود دارد که این مسئله در میان استارت آپ ها بیشتر نمایان است ، به همین دلیل اهمیت وجود یک لوگو استارت آپ حرفه ای بیش از پیش احساس می شود. در حقیقت می توان گفت طراحی لوگو به اندازه مدیریت و راه اندازی استارت آپ اهمیت دارد.

سفارش طراحی لوگواستارت آپ

امروزه سایت هایی وجود دارند که به صورت کاملا رایگان ، لوگو هایی با فرمت های آماده را در اختیار عموم قرار می دهند هم چنین نرم افزارهای طراحی گرافیک بسیاری نیز در دسترس افراد قرار دارند ، که به عبارتی هر کس می تواند یک لوگو مخصوص به خودش را داشته باشد ، اما آن چه موجب می شود یک لوگو به صورت حرفه ای خلق شود و نیز شما را در میان سایر رقبا منحصر به فرد جلوه دهد ، طراحی لوگو توسط یک گرافیست حرفه ای است. بدیهی است یک طراح گرافیک با تجربه نسبت به یک فرد آماتور و مبتدی بیشتر با چم و خم پروسه طراحی لوگو آشنا است و می داند طراحی چه سبک و نوع لوگویی مناسب کسب و کار شما و حتی سلیقه ی مخاطب شما است. در نتیجه لازم است قبل از هر گونه اقدام جهت طراحی لوگو استارت آپ حتما با صرف اندکی زمان با یک طراح گرافیک معتبر مشورت کنید و حتی اگر کار طراحی لوگو را به متخصص این حوزه بسپارید کار عاقلانه و مطمئن تری انجام داده اید. البته بهتر است قبل از هر چیز اهداف و آرمان های مجموعه تان را نیز مشخص کنید تا بدین ترتیب بتوانید به نتیجه مطلوب تری دست پیدا کنید.برای مشاوره رایگان ، کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی لوگو استارت آپ میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

سوالات متدوال طراحی لوگو استارت آپ

تفاوت قیمت ها بر چه اساسی میباشد؟

طبق تجربه و درک نیاز مشتری از سفارش طراحی لوگو استارت آپ، دو مدل پلن قیمتی
تدوین کرده ایم تا مشتری بر اساس بزرگی و نیاز مجموعه به راحتی بتواند با هزینه مشخص اقدام به سفارش طراحی لوگو کند.

کدام پلن طراحی لوگو برای محصولات یا خدمات من مناسب تر است؟

شما می توانید با تیم طراحی کالراسپیس تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . سپیس با برسی کار شما و میزان رقابت رقبا ما بهترین پلن را برای طراحی لوگوی شما پیشنهاد میکنیم.

نحوه پرداخت هزینه طراحی لوگو به چه صورت است ؟

طبق قوانین شرکت کالر اِسپیس ، 50 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه هم پس از تحویل کامل پروژه و کسب رضایت کارفرما دریافت خواهد شد.

نحوه دسترسی به فایل های طراحی لوگو به چه صورت است ؟

پس از تسویه کامل پروژه، تمام فایل های لایه باز طراحی مانند فایل با فرمت AI , PSD به کارفرما تحویل داده خواهد شد

نتیجه گیری

برای استارت آپ ها و به عبارتی سازمان ها و برند های نوپا ، لوگو به نوعی تعیین کننده ی استراتژی ها و آرمان های کلی و آینده ی آن ها عمل خواهد کرد به این معنا که لوگو در واقع نمادی خواهد بود که معرف استارت آپ مورد نظر می باشد و مخاطب استارت آپ را از طریق آن خواهد شناخت. پس با این اوصاف لازم است هنگام طراحی لوگو استارت آپ ، نهایت دقت و خلاقیت به خرج داده شود. می توان گفت تمامی استارت آپ های موفق روزی یک شرکت نوپا و نا شناخته بودند که با یک انتخاب صحیح یعنی صرف وقت و هزینه به منظور دست یابی به یک لوگو حرفه ای ، موفقیت امروزشان را رقم زده اند. طراحی لوگو استارت آپ اگر توسط یک گرافیست حرفه ای و با تجربه انجام شود ، قطعا تضمین کننده موفقیت مجموعه خواهد بود.