گران ترین لوگو های دنیا با بیان قیمت و زمینه فعالیت

گران ترین لوگو های دنیا

فکر می کنید تهیه یک لوگوی موثر و مناسب چقدر هزینه دارد؟ خوب ، گزینه ها می توانند متفاوت باشند - از رایگان تا مبالغ ده رقمی یا بیشتر. در این مقاله ، گرانترین آرم های جهان را جمع آوری کرده ایم و راجع به آنها مفصل توضیح خواهیم داد به همراه سوپرایزی در آخر مقاله.

Symantec — $1,280,000,000

symantec لوگوی

در زمینه امیت وبسایت ها فعالیت میکند. این طراحی لوگو بسیار ساده اما بسیار چشمگیر ارزش برچسب قیمتی را داشت که در عنوان اصلی مشاهده می کنید. عنصر کلیدی آن یک علامت چک است که نشان می دهد این عملیات موفقیت آمیز بوده است. و این به طور ایده آل متناسب با مشخصات شرکتی است که امنیت وب سایت را فراهم می کند. به علاوه ، رنگ زرد دایره به معنای تداوم و ثبات محافظت است. همه این ترکیب احساس امنیت ، اعتماد و امنیت را تشکیل می دهد.

British Petroleum — $210,000,000

لوگوی bp

لوگوی شرکت نفت و گاز بریتانیا. این مارک تصمیم گرفت تا از روانشناسی رنگها در بازاریابی بیشترین بهره را ببرد. از آنجا که از نام این شرکت مشخص است که این شرکت در آلودگی محیط زیست نقش دارد ، آنها تصمیم گرفتند تا مشتریان خود را متقاعد کنند که همه تلاش خود را می کنند تا سبزترین و دوستدار محیط زیست باشند.

بنابراین لوگویی شبیه گلی که از خورشید در حال رشد است متولد شد. ایده پیام بازاریابی در اصل متقاعد کردن مشتریان برای سازگاری با محیط زیست بود ، اما این یک شکست بود و حتی باعث شوخی شد. بسیاری از کاربران گفتن در مورد ابتکارات زیست محیطی هنگام درآمدزایی با نفت را بدبینانه می دانستند و رسوایی با خلیج مکزیک فقط به آتش سوخت.

Accenture — $100,000,000

مبلغی نه رقمی برای آرم متشکل از نام شرکت به علاوه مقادیر آن و نماد ریاضی در بالا پرداخت شد. ایده اصلی این بود که شرکت دائماً برای آینده ، برای رشد و توسعه تلاش می کند. و اگرچه لوگو تایپ نیز مورد انتقاد قرار گرفت ، در حال حاضر این شرکت با موفقیت در بازار فعالیت می کند و نام تجاری آن کاملاً قابل شناسایی است.

Posten Norge Rebrand — $55,000,000

لوگوی posten

همانطور که آنها می گویند ، همه مبتکرانه ساده است. هنگامی که شرکت دولتی پست ، که به هر حال در بازار نروژ یک شرکت انحصاری است ، تصمیم به تغییر نام تجاری گرفت ، آنها به راحتی نام شرکت را نوشتند و آن را با یک دایره متشکل از نصف تکمیل کردند ، یکی از آنها به دیگری سرازیر می شود . پیام بازاریابی واضح است - به این ترتیب نامه ها از فرستنده به گیرنده تحویل می شود. خب ، این آرم ساده ، اما واضح و موثر بود. اگرچه قیمت قطعاً بالاست.

ANZ Logo — $15,000,000

لوگوی anz

این آرم در هنگام ادغام دو بانک بزرگ ایجاد شده و نتیجه ترکیب حروف اول نام آنها در یک اختصار است. طراحان تصمیم گرفتند که قوانین کلاسیک روانشناسی بازاریابی را زیر پا نگذارند و از رنگهای سفید و آبی برای ایجاد ارتباطی از ثبات ، امنیت و ایمنی استفاده کردند. به هر حال ، PayPal از همان رنگها برای اهداف مشابه استفاده می کند.

BBC Logo Redesign — $1,800,000

لوگوی bbc

باز طراحی لوگوی بی بی سی. آرم بی بی سی از کودکی برای ما آشناست. و این فقط همان نمونه از یک سرمایه گذاری موفق است. این شرکت مدتهاست که تحت این آرم کار می کند و کاملاً با اطلاعات قابل اعتماد و تازه در ضمیر ناخودآگاه کاربران ارتباط دارد.

در اینجا ، طراحان نیز تصمیم گرفتند برای مینیمالیسم تلاش کنند و حروف سفید را روی زمینه سیاه ایجاد کردند و هر حرف را در یک مربع محصور کردند. و در اینجا ما می توانیم در مورد روانشناسی فرم هایی صحبت کنیم که خطوط مشخص مشخص با ابهام و قابلیت اطمینان همراه باشد.

CitiBank — $1,500,000

لوگوی citybank

آرم این بانک یک آرم است که ماندگار است. بیست سال پیش ایجاد شده است و مانند گذشته قابل شناسایی ، به یاد ماندنی و مرتبط است. با در نظر گرفتن گردش مالی این سازمان بانکی ، هزینه ایجاد آن یک چیز ساده است ، یک قطره.

اما نکته قابل توجه در مورد ایجاد این آرم این واقعیت است که این نسخه برای اولین بار اختراع شده است. آن را روی یک دستمال نقاشی کرده بودند ، تبدیل به اولین اما نهایی شد. شاید ارزش پرداخت چنین استعدادی را داشته باشد.

Pepsi Logo — $1,000,000

لوگوی pepsi

تصویری از این آرم برای یادآوری سه موج چند رنگی ترکیب شده در یک توپ لازم نیست. و اتفاقاً ، برای مارکی به این بزرگی ، قیمت تهیه یک آرم کاملاً منطقی به نظر می رسد. این آرم جدید تلاشی برای به چالش کشیدن کوکا کولا بود ، که رهبر جهانی در تولید نوشیدنی های گازدار شیرین بوده و هست. و غیرممکن است که بگوییم آنها موفق شدند ، اما طراحی قطعاً موفق بود. بدیهی است که این شرکت احساس خوبی دارد زیرا توانایی پرداخت چنین پولی برای یک آرم را دارد ، بعلاوه آنها به وضوح قصد ندارند بازار را ترک کنند.

London 2012 Olympics Logo — $625,000

لوگوی المپیک لندن

و در اینجا ما قبلاً تمایل به آرم پیچیده شدن ، اما به طرز متناقضی ، برای کاهش قیمت آن را مشاهده می کنیم. این آرم سبک مکعبی در هنر را به یاد می آورد و ارتباطاتی که باعث ایجاد آن می شود کاملا بحث برانگیز است. به نظر می رسد که این آرم بیش از حد با تنظیمات بسیار زیاد است ، اما هزینه آن بیش از نیم میلیون دلار است. به نظر می رسد که طراحان سعی کرده اند سبک معماری لندن را در این لوگو از نو بسازند اما صادقانه بگویم نتیجه کار آنها انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

و دوتا سوپرایز جالب

گران ترین لوگوی های دنیا

تا الان راجه به گران ترین لوگو ها حرف زدیم اما جای دوتا لوگو توی این مقاله خالیست.

لوگوی مشهور جهانی نایک تنها 35 دلار قیمت دارد. و اگر هر یک از مارک های ذکر شده در بالا چندین بار مارک تجاری جدید داشته باشند ، نایک همچنان پایدار ، قابل شناسایی و دوست داشتنی است.

توییر! نسخه اول پرنده آبی روی زمینه سفید که ما را به خواندن توییت های جدید ترغیب می کند ، فقط 15 دلار هزینه دارد. هنگامی که سازندگان توییتر به تولید لوگو نیاز پیدا کردند ، آنها فقط تصویر سهام طراحی شده توسط سیمون آکسلی را به قیمت 15 دلار بابت حقوق غیر انحصاری این تصویر خریداری کردند و سازنده آن سیمون فقط 6 دلار برای کار خود دریافت کرد.

ما در آژانس طراحی و برندسازی کالر اِسپیس برای ارائه لوگو های حرفه ای همراه اطلاعات ارزشمند با هزینه ای مناسب آماده هر گونه خدمات رسانی هستیم. با ما در تماس باشید.

thelogocreativeمنبع