لوکس ترین برندهای آنلاین دنیا در سال 2021

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

لوکس ترین برندهای دنیا کدامند؟در این مقاله به برسی لوکس نرین و گران ترین برندهای آنلاین دنیا میپردازیم.لوکس ترین برند دنیا رد سال 2021 گوچی میباشد. از این برند شروع میکنیم با ذکر تمامی توصیحات تا برسیم به برند آرمانی که در آخر این لیست ده برند لوکس دنیا در سال 2021 جای دارد.

1. گوچی Gucci

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

گوچی محبوب ترین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

در حالی که ممکن است برای بسیاری تعجب آور نباشد ، خانه مد لوکس ایتالیایی Gucci جایگاه برتر 2020 لیست محبوب ترین مارک های لوکس ما را به صورت آنلاین حفظ می کند ، بسیار جلوتر از همه رقبای خود و چهار سال متوالی. محبوبیت مارک متعلق به Kering در سال 2021 همچنان کاهش می یابد - جستجوهای آنلاین Gucci سالانه 13 درصد کاهش یافته است.

این "خستگی گوچی" ، با کاهش درآمد 22.7 درصدی در سال 2020 ، در آخرین آمار فروش این برند مشهود شد. با این وجود فروش آنلاین با رشد سریع 70 درصد افزایش داشت.

با این وجود ، گوچی با بهره گیری از قصه گویی دیجیتال ، تجارت الکترونیکی بالا و تلاش دائمی برای آزمایش و نوآوری آنلاین ، همچنان یکی از بهترین صنعت در صنعت مجری دیجیتال است. از هدیه دیجیتال با پرداخت های تقسیم شده گرفته تا ویژگی های آزمایشی مبتنی بر AR در اسنپ چت و برنامه گوچی ، این برند دائماً به صورت آنلاین آزمایش می کند.

گوچی همچنین از جنسیت بدون جنسیت و زنجیره تأمین پایدار استقبال می کند ، دو ارزش مهم ، به ویژه برای نسل جوان و پسران خریداران لوکس. به عنوان مثال ، گوچی اولین مجموعه پایدار خود را در خارج از شبکه از اواسط سال 2020 راه اندازی کرد و بسته بندی های زیست محیطی را معرفی کرد.

نام تجاری با پایتخت G با فروش محصولات در Tmall’s Luxury Pavilion ، بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیکی چین ، در بازار چین نیز دو برابر شد و به مشتریان مرفه دیجیتال متصل شد.

کشور مارک: ایتالیا
در سال 1921 تأسیس شد
صنعت: مد لوکس
دسته بندی محصولات: آماده پوشیدن ، کفش ، کیف دستی ، لوازم جانبی ، جواهرات و ساعت ، زیبایی ، دکوراسیون منزل

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

2.شانل Chanel

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

شانل دومین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

خانه مد لوکس فرانسوی Chanel ادعا می کند که دومین مکان در لیست محبوب ترین مارک های لوکس آنلاین در سال 2021 است ، بیشتر به لطف سقوط Louis Vuitton. خانه های کوت کوت در واقع همان سهم علاقه جستجوی آنلاین را نسبت به سال گذشته با 11.55٪ حفظ کرده است.

شانل که یکی از شناخته شده ترین مارک های لوکس در جهان است ، همچنان یک عنوان بین المللی لوکس است.

مشهور به دلیل فرار از تجارت الکترونیکی به دلیل قطعات مد خود ، فرانسوی Maison تاریخی در شبکه های اجتماعی با پروفایل هایی پر از محتوای منحصر به فرد و تعاملی که باعث ادامه علاقه به میراث تجاری می شود ، می درخشد.

Chanel در سال 2021 با 81.4 میلیون فالوور در اینستاگرام ، یوتیوب ، فیس بوک و توییتر با سرعت در حال افزایش مخاطبان رسانه های اجتماعی خود رو به افزایش است. بنابراین شانل یک مارک لوکس با بیشترین تعداد دنبال کننده شبکه های اجتماعی در همه کانال ها است.

فراتر از شبکه های اجتماعی ، شانل به طور ترسوانه ای در سال 2021 تجربه پذیرش دیجیتال را تجربه می کند. این برند سال گذشته برای اولین بار مجموعه ای تابستانی خود را فقط به صورت دیجیتالی ارائه داد. این فیلم هفت دقیقه ای با نام "Balade en Méditerranée" (سفر به مدیترانه) ، پس از لغو نمایش آفلاین ، به طور انحصاری آنلاین منتشر شد.

کشور مارک: فرانسه
تاسیس: 1909
صنعت: مد لوکس
دسته بندی محصولات: لباس ، کفش ، لوازم جانبی ، ساعت ، رایحه ، زیبایی

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

3. هرمس Hermès

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

هرمس سومین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

هرمس یکی دیگر از خانه های لوکس خصوصی است ، اتفاقی نادر در لیست مارک های برتر لوکس در جهان. هرمس در سال 2021 از رشد چشمگیری در محبوبیت آنلاین برخوردار شد و با کسب هشت امتیاز رتبه سوم را در لیست ما کسب کرد.

آفلاین ، هرمس استراتژی قوی چین را دنبال می کند و همچنان از بالاترین مطلوب کلاسیک های بی انتها در مرزها برخوردار است ، مانند کیف Birkin که اغلب لیست های انتظار طولانی ایجاد می کند. این می تواند توضیح دهد که چرا بازار دست دوم هرمس در سایت های فروش مجدد مانند Fashionphile و The RealReal رونق گرفته است.

هرمس سال گذشته با فروش بی سابقه 2.7 میلیون دلار در روز بازگشایی خود در فروشگاه گل سرسبد خود در مرکز خرید Taikoo Hui گوانگژو ، جهان را شگفت زده کرد.

خانه مد همچنین به طور فزاینده ای بر دنیای دیجیتال تمرکز دارد. هرمس اعلام کرد به استثنای شاخص ترین محصولات خود ، به تدریج عرضه آنلاین خود را گسترش می دهد. فروشگاه آنلاین "گل سرسبد دیجیتال" هرمس که با رویکرد همه کانال طراحی و طراحی شده است ، محتوا و تجارت را جفت می کند. وب سایت این برند معتبر از نظر سرمقاله غنی است و اقلام مختلفی را به فروش می رساند. هرمس همچنین فروشگاه های گل سرسبد آنلاین را در عربستان سعودی و امارات متحده عربی راه اندازی کرد.

هرمس همچنین حضور خود را در چین افزایش داده است. در واقع ، هرمس در ژانویه 2021 بی سر و صدا در Tmall’s Luxury Pavilion ، بازار آنلاین B2C گروه Alibaba حضور یافت.

از آوریل 2021 ، هرمس تعداد منتخبی از آخرین ساعتهای خود را در MR PORTER به فروش می رساند.

کشور مارک: فرانسه
تاسیس: 1837
صنعت: مد
دسته بندی محصولات: لباس ، کفش ، لوازم جانبی ، ساعت ، رایحه ، زیبایی

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

4. دیور Dior

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

دیور چهارمین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

شرکت کالاهای لوکس فرانسوی Christian Dior یا به طور خلاصه فقط Dior در سال 2021 با افزایش یک امتیاز در رتبه بندی بهترین مارک های لوکس آنلاین ، مجدداً افزایش یافت. دیور به لطف آزمایش های آنلاین ، محلی سازی برای بازار چین ، مجموعه های منحصر به فرد و خط تولید برتر محصولات زیبایی ، مقام چهارم را به خود اختصاص داده است.

دیور با آزمایش چندین استراتژی دیجیتالی در طول سال ها ، همچنان پویایی خود را به عنوان یک برند برتر لوکس به صورت آنلاین اثبات می کند. Dior اولین مارک لوکس بود که کالاهای لوکس خود را در WeChat Moments در سال 2015 تبلیغ کرد. در ژوئن سال 2020 ، مرکز قدرت فرانسوی یک فروشگاه رسمی Tmall را برای مجموعه های مراقبت از پوست ، لوازم آرایشی و عطرهای خود راه اندازی کرد. سال گذشته ، Dior همچنین به اولین مارک لوکس درجه یک تبدیل شد که مجموعه ای از کپسول های موجود در بوتیک و وب سایت WeChat خود را به طور انحصاری برای رویداد خرید آنلاین روز Singles ’Day منتشر کرد.

دیور برای مخاطبان بین المللی خود چندین سرویس نوآورانه مانند بوتیک مجازی Dior Maison (تکرار تجربه خرید در بوتیک Champs-Élysées) ، فیلتر آرایش مجازی AR اینستاگرام یا یک کفش ورزشی مجازی را با Snapchat معرفی کرد.

همکاری های مورد انتظار دیور با افسانه لباس خیابانی شاون استوسی و نایک برای 'Air Dior Capsule Collection' همچنین تمایل مارک تجاری لوکس فرانسوی را در میان نسل های جوان مصرف کننده مرفه تقویت می کند.

کشور مارک: فرانسه
تاسیس: 1946
صنعت: مد
دسته بندی محصولات: لباس ، کفش ، لوازم جانبی ، ساعت ، رایحه ، زیبایی

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

5. لویی ویتون Louis Vuitton

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

لویی ویتون پنجمین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

خانه لوکس فرانسوی Louis Vuitton یا LV متعلق به مگا مجتمع لوکس LVMH ، یکی از مهمترین شگفتی های رتبه بندی محبوب ترین مارک های لوکس آنلاین است. لویی ویتون در سال 2021 سه امتیاز از دست داد تا در رتبه پنجم لیست ما قرار بگیرد.

فروش Louis Vuitton در سال گذشته 18 درصد افزایش یافت تا بزرگترین عامل درآمد LVMH باشد. این خانه مد همچنین با ارزش تجاری 47.2 میلیارد دلار در راس شاخص ترین مارک های لوکس Forbes قرار دارد.

تخمین زده می شود که 12 درصد از فروش آنلاین در سال 2020 انجام شود (در حالی که در سال 2019 6 درصد بود).

Louis Vuitton همچنان به دنبال جذب و ایجاد وفاداری به برند در سیستم عامل های اجتماعی محبوب چین مانند WeChat ، Weibo و همچنین RED در حال ظهور است (Xiaohongshu ، روشن شده "کتاب قرمز کوچک"). به عنوان مثال Louis Vuitton یک فروشگاه pop-up انحصاری برای روز ولنتاین از طریق برنامه Mini WeChat راه اندازی کرد که به همکاران کمک می کند از طریق چت زنده به خریداران کمک کنند و فروش آنلاین را برای آن روز در برابر سال 2019 دو برابر کنند.

این برند همچنین اغلب با KOL های آسیایی همکاری می کند تا نفوذ محلی خود را افزایش دهد.

همزمان با کناره گیری مدیر ارشد دیجیتال آنها ، ایان راجرز ، LVMH نقش جدید "رئیس Omnichannel Officer" را در سطح گروه منصوب کرد - حرکتی که می تواند نشان دهنده یک رویکرد بی نظیرتر برای اثبات آینده تجارت و فعالیتهای آنلاین و آفلاین باشد.

کشور مارک: فرانسه
تاسیس: 1854
صنعت: مد
دسته بندی محصولات: لباس ، کفش ، لوازم جانبی ، ساعت ، رایحه ، زیبایی

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

6. رولکس Rolex

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

رولکس ششمین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

رتبه بندی تولید کننده ساعت های لوکس سوئیس رولکس امسال به مقام ششم این لیست سقوط کرد. Rolex علی رغم ثابت قدم بودن در تعهد خود در خرده فروشی آجر و ملات ، پرطرفدارترین ساعت تماشای آنلاین لوکس است. شرکت مشهور ساعتهای لوکس مشهور جهان نیز در فهرست 100 برند برتر فوربس در جهان قرار دارد و در جایگاه 80 با ارزش تخمینی مارک 9.5 میلیارد دلار قرار دارد.

طبق روال هر ساله ، مدلهای جدید ساعت بیشتر مکالمات آنلاین اطراف رولکس را هدایت می کنند. ارزش فروش مجدد ساعتهای پرنعمت رولکس که به طور مداوم در حال افزایش است ، علاقه برند را نیز افزایش می دهد. کافی است نگاهی به لیست 15 Rolex گران قیمت ما بیندازید تا علاقه مصرف کننده مرفه به قطعات نادر را ببینید.

رولکس هنوز گزینه های تجارت الکترونیکی را ارائه نمی دهد اما افزایش محبوبیت سایت های فروش مجدد لوکس آنلاین فرصت بیشتری برای مردم برای خرید آنلاین ساعت های رولکس ایجاد می کند.

با فروش بیش از حد ساعتهای اپل از کل ساعتهای سوئیسی از نظر ساعتهای فروخته شده در سال گذشته ، این صنعت بخصوص برای مارک های سطح پایین فشار را احساس می کند. رولکس به لطف شناخت نام تجاری استثنایی خود ، سال گذشته موفق به کسب سهم بازار شد و فروشی معادل 8.5 میلیارد دلار خرده فروشی ایجاد کرد و 25٪ از فروش صنعت را به خود اختصاص داد. زمان نشان خواهد داد که آیا اعتبار برند می تواند سطح فروش فعلی را حفظ کند زیرا مصرف کنندگان جوان ثروتمند بخش وسیع تری از بازار مصرف را نشان می دهند.

کشور مارک: سوئیس
تاسیس: 1905
صنعت: ساعت
دسته بندی محصولات: ساعت

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

7. تیفانی Tiffany

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

تیفانی هفتمین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

در میان جنجال ها و حماسه های طولانی مدت که باعث جذب Tiffany & Co. (Tiffany) توسط گروه لوکس فرانسوی LVMH شد ، مارک جواهرات لوکس آمریکایی به دلیل تقاضای انعطاف پذیر مصرف کننده و علاقه مجدد به تجملات سخت به عنوان سرمایه گذاری مطمئن ، دو امتیاز در لیست ما کسب کرد. .

عملکرد تیفانی به ویژه در شبکه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ، که در آن اغلب سریع به استقبال ویژگی های جدید می رود تا با مشتریان جوان ثروتمند ارتباط برقرار کند ، عملکرد خوبی دارد. در دسامبر سال 2020 ، تیفانی اولین فروشگاه رسمی خود را در بستر تجارت الکترونیکی Kakao افتتاح کرد.

از آنجا که مصرف کنندگان متمول بیشتری به دنبال خرید جواهرات خوب به صورت آنلاین هستند ، تیفانی تلاش برای ردیابی و شفافیت بیشتر را ترویج می کند - در سال 2020 ، تیفانی اولین جواهرساز لوکس جهانی شد که به خریداران دسترسی کاملاً شفاف به "سفر ساخت" سنگ خود (جایی که الماس مرتب شده بود برنامه ریزی شده ، برش خورده ، صیقلی ، درجه بندی شده و تنظیم شده). یک روش عالی برای تقویت جذابیت آن برای نسل های جوان مصرف کننده مرفه که ارزش اخلاق و پایداری را دارند.

با تملک آن توسط LVMH در ژانویه 2021 ، ما انتظار داریم که مارک جواهرات لوکس ، به ویژه در اینترنت ، با سرمایه گذاری های جدید در مارک ، به رشد خود ادامه دهد.

کشور مارک: ایالات متحده
تاسیس: 1837
صنعت: جواهرات
دسته بندی محصولات: جواهرات ، ساعت ، رایحه و لوازم جانبی

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

8. پرادا Prada

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

پرادا هشتمین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

خانه مد لوکس ایتالیایی Prada در سال 1913 توسط ماریو پرادا تاسیس شد و به یکی از برجسته ترین مارک های لوکس در صنعت تبدیل شد.

متعلق به گروه پرادا ، پرادا با تقویت ارتباط آنلاین خود و جذابیت روزافزون مصرف کنندگان مرفه جوان ، حرکت بین المللی قابل توجهی را نشان می دهد. این مارک پنج امتیاز کسب می کند تا به رتبه هشتم لیست محبوب ترین مارک های لوکس آنلاین در سال 2021 برسد.

پرادا استراتژی دیجیتال خود را تشدید کرد - فروش آنلاین در سال 2020 در مقایسه با سال 2019 سه برابر شده است. پرادا تصمیمی استراتژیک برای کنترل تمام کانال های توزیع برای محافظت بهتر از موقعیت تجاری خود گرفت. پرادا وب سایت prada.com خود را نوسازی کرد و تجارت الکترونیکی خود را در بازارهای مهم جدید (برزیل ، سنگاپور و کره) گسترش داد.

این برند گران قیمت همچنین بر بومی سازی و شخصی سازی محتوا در اروپا و چین تمرکز دارد. آزمایش های فروشگاه پاپ آپ و قالب های بازاریابی جدید مانند رویدادهای Prada Mode برای ارتباط با مخاطبان محلی در پاریس و شانگهای به تقویت حضور آنلاین برند کمک می کند.

پرادا با راه اندازی گفتگوی احتمالی پرادا ، مجموعه ای از گفتگوهای دیجیتالی در اینستاگرام ، استراتژی ارتباطی رسانه های اجتماعی خود را در مناطق مختلف جغرافیایی تقویت می کند. پرادا همچنین در پی آغاز موفقیت آمیز Miuccia Prada و Raf Simons به عنوان مدیران مشترک خلاق برای بهار / تابستان 2021 ، گفتگوی علنی بین این برند و مخاطبان خود را آغاز کرد.

کشور مارک: ایتالیا
تاسیس: 1913
صنعت: مد
دسته بندی محصولات: لباس ، کفش ، لوازم جانبی ، ساعت ، رایحه ، زیبایی

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

9. ورساچه Versace

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

ورساچه نهمین مارک لوکس آنلاین در سال 2021 است.

برند پر زرق و برق لوکس ایتالیایی Versace در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تاسیس شد و امسال برای اولین بار در لیست ما ظاهر شد تا مقام نهم را بدست آورد.

این نام تجاری به ویژه در ایجاد سروصدای آنلاین رسانه های اجتماعی با یکی از بالاترین نرخ تعاملات در صنعت مناسب است. 34.5 میلیون دنبال کننده آن در واقع فعال ترین افراد در لیست ما هستند. مشارکت ورساچه با جنیفر لوپز برای طراحی سفارشی لباس خود برای نمایش نیمه وقت Super Bowl سال گذشته به صورت آنلاین فوراً شناخته شد. سوپرمدل و جی جی حدید اینفلوئنسر اینستاگرام همچنین به ایجاد مکالمات بیشتر در مورد مارک تجاری کمک کردند.

با ادامه دوناتلا ورساچه به سوق دادن نام تجاری به سوی جذابیت غنی و سبک های پیچیده باروک ، ما فکر می کنیم سال 2021 سال قدرتمند دیگری برای طراح لوکس ایتالیایی باشد زیرا مصرف کنندگان به دنبال آزادی و سرگرمی هستند.

نسخه آواتار Donatella Versace در دسامبر سال 2020 در جشنواره مجازی Complexland ظاهر شد ، جایی که شرکت کنندگان می توانستند یکی از تنها 100 جفت کفش ورزشی Trigreca نسخه محدود Versace را خریداری کنند

کشور مارک: ایتالیا
تاسیس: 1978
صنعت: مد
دسته بندی محصولات: لباس ، کفش ، لوازم جانبی ، ساعت ، رایحه ، زیبایی

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

 

10.آرمانی Armani

لوکس-ترین-برندهای-آنلاین-دنیا

آرمانی ، خانه خصوصی مد لوکس ایتالیایی که توسط جورجیو آرمانی در سال 1975 تاسیس شد ، سه امتیاز از دست داد تا رتبه ده را در لیست بهترین مارک های لوکس آنلاین کسب کند.

این برند بر روی سه مخاطب اصلی متمرکز شده است: مشتریان سطح بالا با جورجیو آرمانی ، مصرف کنندگان میان رده با Emporio Armani و شیک پوش جوان با A | X Armani Exchange.

آرمانی با خرده فروش آنلاین Yoox Net-a-Porter (که قبلاً armani.com را مدیریت می کرد) برای اجرای یک مدل تجاری همه جانبه با پشتیبانی AI که با پشتیبانی از پایداری ، شفافیت و بخشنامه بیشتر از طریق امکان دادن به مشتریان آرمانی برای بررسی در دسترس بودن محصول موجودی کالا در فروشگاه های دیجیتال ، همکاری می کند. و بوتیک های فیزیکی ، با ادغام کامل در سال 2022 انتظار می رود.

در مارس 2021 ، جورجیو آرمانی با همکاری MR PORTER مجموعه ای منحصر به فرد 23 تکه ای از خیاطی مدرن را با الهام از سبک ها و سایه های نمادین برند لوکس ایتالیایی از دهه 1980 و 1990 راه اندازی کرد.

کشور مارک: ایتالیا
تاسیس: 1975
صنعت: مد
دسته بندی محصولات: لباس ، کفش ، لوازم جانبی ، ساعت ، رایحه ، زیبایی

سعیمان بر این بود که با برند های آنلاین برتد دنیا آشنا شوید. نکته ای که حائز اهمیت میباشد این است که هر برندی از جایی شروع کرده و تلاش آن بر برندسازی و ایجاد ذهنیتی مثبت در مردم بوده است. رکن اول برندسازی و داشتن یک لوگوی حرفه ای است. در این زمینه میتوانید از طراحان ما در آژانس طراحی و برندسازی کالر اِسپیس کمک بگیرید. برای سفارش طراحی لوگو با شماره 09365708700 تماس بگیرید یا از وارد صفحه سفارش طراحی لوگو شوید.

q

منبع