طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی

طراحی لوگو شرکت دکوراسیون داخلی مانند بقیه لوگو ها در جذب مشتری موثر است، که این موضوع باعث رونق در کسب و کار می ‌شود، با ما همراه باشید تا بیشتر راجب طراحی لوگو در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

  • طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی چگونه انجام میشود؟
  • هدف طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی
  • 10 نکته برای طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی
لوگو دکوراسیون

طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی چگونه انجام میشود ؟

شرکت دکوراسیون داخلی وظیفه زیبا سازی داخل ساختمان مسکونی، اداری، سازمان ها و غیره را برعهده دارند.
شرکت های زیادی در این زمینه وجود دارند که به صورت حرفه‌ ای و خاص، طراحی دکوراسیون می‌کنند. این زمینه بسیار پر کار و مهم برای بهتر دیده شدن و معرفی بهتر خود و مشخصات کارشان نیاز به طراحی لوگو، تهیه کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت و غیر دارند. برای طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی از طراحان حرفه ‌ای باید کمک گرفت که متناسب با نوع فعالیتتان طراحی خاصی را به شما ارائه دهند،  تا مشتری با نگاه اول ترغیب به سفارش طراحی دکوراسیون شود.

هدف طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی :

یکی از زیر شاخه های اصلی دکوراسیون، طراحی دکوراسیون داخلی می باشد، که بخش عمده‌ای را در این زمینه به خود اختصاص می ‌دهد. مخاطبین بیشتر برای تغییر دکوراسیون داخلی خود اقدام می کنندک هدف اصلی طراحی لوگو دکوراسیون جذب بیشتر و ترغیب کردن مشتری می باشد. مشتری باید با دیدن لوگو طراحی دکوراسیون شما با طراحی حرفه ایتان به متخصص بودن شما پی ببرد، تا با اعتماد و اطمینان بیشتری برای سفارش اقدام کند و همچنین به یاد داشته باشید طراحی لوگو شرکت دکوراسیون داخلی باید خیلی ظریف و دقیق کار شود و به علت بودن رقبای زیاد در این زمینه کاری، باید منحصر به فرد و تک باشید، این نوع طراحی های دقیق و ظریف را باید به دست طراحان حرفه ای و متخصص سپرد نه به دست هر کسی، پس در انتخاب طراح خود دقت کنید تا به نتیجه و بازدهی مطلوب برسید.

logo design color space
برای سفارش طراحی لوگو با ما در ارتباط باشید

10 نکته برای طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی :

1- مدرن باشد :
در طراحی دکوراسیون، دکوراسیون های لوکس و مدرن و بعد از این دو دکوراسیون کلاسیک پرچم دار هستند که بازار این کار را به خود اختصاص داده‌اند. باید لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی طوری طراحی شود که مدرن و لوکس بودن را مشتری در آن حس کند و به قول معروف طراحی لوگو دکوراسیونشان لاکچری باشد تا مخاطب بیشتر جذب شود.

2- نظرسنجی سلیقه ای:
در دکوراسیون نظر هر نفر با دیگری فرق دارد، نمی شود برای هر نفر یک لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی جداگانه،  طراحی کرد، پس در نتیجه با ایجاد یک نظرسنجی باید علاقه مندی مخاطبین را فهمید و به یک نتیجه واحد رسید. همان طور که گفته شد مسئله خاص بودن بسیار مهم است، باید طراحی منحصر به فرد باشد تا مشتری تمایز شما را نسبت به بقیه رقبا حس کند، پس کمک گرفتن از طراحان حرفه ‌ای فراموش نشود.

3- طراحی لوگوی حرفه ای با رعایت اصول استاندارد :
برخی از افراد کیفیت کار برایشان خیلی مهم است و دوست دارند کارشان بسیار ظریف و با دقت انجام شود این افراد نه به مد و نه به پر طرفدار بودن توجه می‌کنند، صفر تا صد طراحی لوگو دکوراسیون خود را به طراحان می سپارند. اینجاست که هنر یک طراح مشخص می‌شود که چقدر توانایی طراحی، طرح خاص با به کارگیری استاندارد ها را دارد.

4- لوگو تایپ:
برخی از افراد به منتشر شدن نام و شهرت شان خیلی اهمیت می دهند از این رو بیشتر علاقه دارند به جای تصویر و المان های مختلف، بر روی نام برندشان طراحی انجام بگیرد. بنابراین در این نوع طراحی لوگو چیدمان نام برند باید به گونه ‌ای خاص انجام شود. اما این را در نظر داشته باشید که لوگوتایپ های ساده بهتر از پیچیده می باشند.

5- انتخاب رنگ :
مسئله رنگ در طراحی لوگو بسیار مهم است برای انتخاب رنگ در طراحی لوگو باید با روانشناسی رنگ آشنا باشید. باید متناسب با طرحتان و نوع پیامی که می‌خواهید انتقال دهید رنگ انتخاب کنید. در طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی بهتر از رنگ های طلایی، بنفش تیره، قهوه ای، آبی فیروزه‌ای و این تم رنگ ها استفاده کنید، این رنگ ها حس لوکس بودن را به مخاطبین انتقال می‌دهند. استفاده از رنگ سیاه پیشنهاد نمی شود، بهتر است حس زندگی و حیات در لوگو جریان داشته باشد. باید انتخاب رنگ به گونه ‌ای باشد تا لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی شما جذاب و چشم نواز باشد و مشتری با دیدن رنگ های استفاده شده توسط شما در طراحیتان حس خوبی بگیرد و برای سفارش ترغیب شود.

6- انتخاب فونت مناسب :
باید فونتی را انتخاب کنید که خوانا باشد و مشتری برای خواندن متن شما دچار سر در گمی نشود. از فونت های ساده استفاده کنید. استفاده از فونت های که شکستگی در لبه دارند و به گونه ای هستند، که مخاطب برای خواندن آن به زحمت می افتد کاری بسیار اشتباه می باشد.

7- منحصر به فرد باشد :
با وجود رقبای زیاد و بودن طرح های مختلف باید طراحان تمام تلاش خود را کنند که طرح شان، با رقبا متفاوت باشد. با استفاده از تکنیک های خاص خودشان طرحی خاص و تک طراحی کنند. با ایجاد تمایز با طراحی منحصر به فرد، مخاطب فرق شما را با بقیه رقبا می فهمد و با اعتماد و اطمینان بیشتری شما را انتخاب می‌کند.

8- سادگی :
همیشه در خاطر داشته باشید که اوج زیبایی در سادگی است. لازم نیست برای جلب توجه بیشتر طرح را پیچیده و شلوغ کنید. ارتباط مشتری با طرحی که او را دچار سر در گمی نمی‌کند بیشتر خواهد بود و طرح ساده بیشتر می‌تواند ارتباط برقرار کند و حس درون طرح را انتقال دهد.

9- سایز استاندارد :
لوگو باید در هر سایزی خوانایی و زیبایی خود را حفظ کند. لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی باید به گونه‌ای طراحی شود که در مقیاس کوچک مثل پاکت و کارت ویزیت و یا مقیاس بزرگ تر مثل بیلبورد که قرار است استفاده شود، کیفیت و زیبایی خود را از دست ندهد. از آن جایی که لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی در سایزهای متفاوت تولید می شوند، ممکن است اگر طرحتان پیچیده باشد، در مقیاس کوچک قابل تشخیص نباشد، پس بهتر است طراحی لوگو شرکت دکوراسیون داخلی خود را در سایزهای متفاوت به مشتریان نشان دهید که آن پیچیدگی که در مقیاس کوچک تر قابل تشخیص نیست در مقیاس بزرگ تر قابل تشخیص باشد و بتوانند بهتر بینند.

10- حفظ تعادل:
در طراحی لوگوهای، کوتاه و پهن و یا باریک و بلند قانون تعادل رعایت نشده. این دسته از لوگو ها از نظر ظاهری خوشایند نیستند، طراحی اگر مقارن و دقیق باشد جذاب تر خواهد بود. پس طراح باید در نسبت طول و عرض تعادل برقرار کند و سعی کند با رعایت قانون تعادل، طرح خلق کند، که از دید مخاطبین جذاب تر به نظر برسد.
همچنین اشکال مناسب برای طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی، شکل مربع و دایره می باشد، پس سعی کنید از این دو اشکال برای طراحی استفاده کنید.

design help
با ما برند خود را زیبا تر خلق کنید

چگونه مشتری به طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی خود کمک کند ؟

برای اینکه مشتری کاملا از طراحی لوگو دکوراسیون خود راضی باشد می‌تواند در بعضی از مسائل مانند :

1- انتخاب رنگ کمک کند.
2- در انتخاب نوع طرح که به صورت لوگو تایپ یا طراحی اشکالی و یا ترکیبی از این دو باشد کمک کند. سه
3- نمونه کارهایی که به نظرش زیبا می آید و قصد دارد که لوگوی دکوراسیونش در آن سبک کاری باشد، به طراحان نشان دهد.
پس از این کار، طراحان با در نظر گرفتن این مسائل به طراحی لوگو شرکت دکوراسیون داخلی می‌پردازد و آنچه که سلیقه شما می باشد را تحویل شما می دهند.

برای طراحی لوگوی شرکت دکوراسیون داخلی خود یا طراحی لوگو در شیراز میتوانید روی تیم حرفه ‌ای ما حساب کنید. طراحان متخصص ما در این زمینه سابقه کاری بالایی دارد می توانید با اطمینان و اعتماد کامل کار خود را به ما بسپارید و به باز دهی و نتیجه مطلوب برسید.

چکیده :

طراحی لوگو شرکت دکوراسیون داخلی مانند بقیه لوگو ها در جذب مشتری موثر است، که این موضوع باعث رونق در کسب و کار می ‌شود، البته اگر طراحی به دست افراد متخصص طراحی شود تا خاص و تک بودن آن شما را از دیگر  رقبا متمایز کند انتخاب یک طراح حرفه ای در این زمینه بسیار موثر است.