مشاوره خدمات طراحی گرافیک

بهره گیری از مشاوران متخصص در هر زمینه ای برای بهتر شدن کسب و کار مفید می باشد پس بهتر است برای شروع کار خود از متخصصین مشاور نظر بگیرد، کمک گرفتن از مشاورین طراحی گرافیک به دلیل اینکه مسئله گرافیک، بسیار مهم است و نکته کلیدی به حساب می‌آید و در روحیه مشتری و جلب اعتماد آن موثر است کاری الزامی می باشد.اینجاییم تا شمارا با مشاوره خدمات طراحی گرافیک بیشتر آشنا کنیم:

  • مشاوره طراحی گرافیک چیست ؟
  • اهمیت مشاوره خدمات و طراحی گرافیک
  • طراحی گرافیک چیست ؟
  • اصول مشاوره طراحی گرافیک
  • چرا شما نیاز به مشاوره برای طراحی خود دارید ؟
  • درباره مشاوره تخصصی گرافیک ما
مشاوره خدمات گرافیک

مشاوره طراحی گرافیک چیست ؟

گرافیک در تمامی فعالیت‌ها حضور دارد و یکی از مهمترین بخش‌های ارتباط تصویری به حساب می‌آید و نقش کلیدی در تبلیغات و بازاریابی سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد.

اهمیت مشاوره خدمات و طراحی گرافیک

یک کمپین تبلیغاتی موفق را می توانید با استفاده از مشاوره اصولی و صحیح راه بیندازید برای این کار به یک طراح و یک مشاور خوب نیاز دارد و همچنین ممکن است طراح خوب داشته باشید و تنها به یک مشاوره دقیق برای کار خود نیاز داشته باشد در این صورت می توانید روی کمک تیم حرفه‌ای ما حساب باز کنید و از خدمات ما استفاده کنید.

چگونگی استفاده از مشاورین متخصص شرکت ما ؟

خدمات مشاوره‌ای ما به دو صورت انجام می شود 1- تلفنی 2- حضوری که بنا به نیازتان می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید
1- خدمات مشاوره تلفنی :به صورت رایگان بوده از قسمت درخواست مشاوره رایگان در منوی بالای سایت میتوانید درخواست مشاوره خود را ثبت کرده تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
2- خدمات مشاوره حضوری : همان مراحل درخواست مشاوره را انجام داده و در صورت امکان زمان جلسه را معین میکنیم که میتواند در دفتر شرکت واقع در شهر شیراز برگزار میشود.

استفاده بهینه از خدمات مشاوره طراحی گرافیک :

  بهتر از قبل از زمان مشاوره تمامی اطلاعات مربوط به موضوع مشاوره را در اختیار مشاور قرار دهید تا مشاور متناسب با نیاز شما خدمات بهتری به شما ارائه بدهد شاید با خواندن مقاله های ما بسیاری از سوالاتی که در مورد آن نیاز به مشاور دارید، برطرف شود بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای.

طراحی گرافیک چیست ؟

کلمه گرافیک خود به معنی عنصر تصویری می باشد. از طراحی گرافیک برای رساندن پیام مورد نظر به روش هنرمندانه به مخاطبین استفاده می‌شود برای ایجاد طرحی به یاد ماندنی، طرح باید دارای هنرهای تجسمی، تایپوگرافی مناسب، تکنیک پوست سازی و ویرایش عکس باشد. طراحی گرافیک ابزاری قدرتمند برای ارتباط با مخاطب می باشد و یک نوع هنر به حساب می آید که هدفی مشخص دارد طراحان گرافیک به روش‌های جذب کننده و سرگرم کننده با استفاده از عناصر تصویری برای رساندن هدف به مخاطب تلاش می‌کنند پس باید از طراحان حرفه ای کمک بگیرید.

انواع خدمات طراحی گرافیک :

مشاوره خدمات گرافیک

اصول مشاوره طراحی گرافیک

1- برنامه ریزی :
در این مرحله نقاط ضعف و قدرت فعالیت‌هایی که توسط رقبا انجام می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم پس از مطالعه دقیق به مرحله ایده پردازی می رسیم که شامل مراحل زیر است :
تعیین هدف
شناسایی گروه مخاطب
 انتخاب متریال، ابزار طرح
ارائه طرح
تعیین بودجه

2- مرحله اجرا :
پس از تمام شدن مرحله ایده پردازی به مرحله هویت بصری می‌رسیم که شامل مراحل زیر است :
 ارائه طرح اولیه
انتخاب طرح گرافیک
اجرای طرح گرافیک
تصویرسازی
آماده‌سازی
انتخاب متن و تصویر
بهینه سازی
بررسی تکنیکی
کنترل طرح گرافیک

3- مرحله تولید :
پس از نهایی شدن، پروژه طراحی گرافیک وارد مرحله چاپ می‌شود این کار باید به صورت مشترک بین طراحان گرافیک و متخصصین چاپ انجام شود شامل مراحل زیر است :
 مدیریت تولید
 مدیریت چاپ
کنترل چاپ
بسته بندی
 ارسال

چرا شما نیاز به مشاوره برای طراحی خود دارید ؟

داشتن یک وب سایت تنها یک تبلیغ به حساب نمی‌آید بلکه هویت شما در فضای مجازی نیز می باشد همانطور که شما در دنیای واقعی صاحب کسب و کار هستید در دنیای اینترنت با داشتن وب سایت دارای تجارت اینترنتی هستید بنابراین همانطور که برای سرمایه‌گذاری و آغاز فعالیت نیاز به مشاوره دارید در دنیای مجازی هم نیاز به مشاورین متخصص برای شروع کار خود دارید.

مشاوره در زمینه طراحی گرافیک :

یکی از نکاتی که موجب جذب بیشتر مشتری در کسب و کار برای وب سایت می شود مسئله طراحی گرافیک می باشد که شامل رنگ بندی، ساختار اطلاعات، تصاویر به کار رفته در طرح گرافیکی می شود. طرح گرافیکی مانند دکوراسیون به کار رفته در فروشگاه می باشد که باعث جلب توجه مشتریان می‌شود با توجه به موضوع طراحی گرافیک، بخش مشاوره شرکت ما با ارائه تمام راهکارها برای رسیدن شما به تمام خواسته‌ هاتان کمک می ‌کند.

مشاوره گرافیک

درباره مشاوره تخصصی گرافیک ما

گروه مشاوران طراحی گرافیکی ما یک تیم حرفه ای می باشند که با شرکتها و سازمانهای به نام کار کرده‌اند و با خلاقانه و شناخت محیط کسب و کار و با بهره گیری از نیروی جوان، تجربه بالایی در این زمینه دارند، خلاقیت آنها در کار توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. گروه گرافیک ما فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرده است و علاوه بر مشاوره تخصصی در بخش‌های مختلف، کارهایی مانند چاپ کاتالوگ، طراحی کاتالوگ، طراحی ست اداری، طراحی بروشور و غیره را ارائه می دهند.

خدمات طراحی گرافیک ما :

  • طراحی آرم و لوگو : طراحی آرم خلاقانه و هوشمندانه
  • طراحی کاتالوگ : طراحی کاتالوگ حرفه ای و منحصر به فرد
  • طراحی کاراکتر : طراحی کاراکتر با قابلیت ثبت در ذهن مخاطب
  • طراحی ست اداری : طراحی ست اداری با کیفیت و خاص
  • طراحی وبسایت : طراحی فروشگاه اینترنتی و ویسایت شخصی و شرکتی
  • تدوین شعار تبلیغاتی : خلق شعار حرفه ای برای پیشرقت برند
  • مشاوره تخصصی خدمات گرافیک

چرا خدمات مشاوره ما :

  1. ما از نیرو های متخصص برای خدمات خود استفاده می کنیم
  2. هزینه اعلام شده ما نسبت به خدماتی که انجام می‌ دهیم بسیار مقرون به صرفه است
  3. رضایت مشتریانی که کار خود را به ما سپرده‌اند بسیار بالا است
  4. موفقیت مشتری برای ما اهمیت زیادی دارد بنابراین بهترین کیفیت را ارائه می‌ دهیم

چکیده :

بهره گیری از مشاوران متخصص در هر زمینه ای برای بهتر شدن کسب و کار مفید می باشد پس بهتر است برای شروع کار خود از متخصصین مشاور نظر بگیرد، کمک گرفتن از مشاورین طراحی گرافیک به دلیل اینکه مسئله گرافیک، بسیار مهم است و نکته کلیدی به حساب می‌آید و در روحیه مشتری و جلب اعتماد آن موثر است کاری الزامی می باشد.