تبلیغ برای سالن زیبایی یا آرایشگاه

  • چگونه برای آرایشگاه یا سالن زیبایی خود تبلیغ کنیم ؟
  • 10 نکته برای تبلغ سالن زیبایی یا آرایشگاه
  • چگونگی داشتن یک آرایشگاه یا سالن زیبایی موفق
  • چگونگی جذب مشتری برای برای آرایشگاه یا سالن زیبایی
تبلیغ-سالن-زیبایی

چگونه برای آرایشگاه یا سالن زیبایی خود تبلیغ کنیم ؟

امروزه یکی از پر درآمد ترین مشاغل راه ‌اندازی یک آرایشگاه و سالن زیبایی است. باید این نکته را در نظر بگیرید که یک آرایشگاه یا سالن زیبایی، از همان ابتدا معروف نبوده و با گذشت زمان، تلاش فراوان، تبلیغات پی‌در پی و از همه مهم تر ارائه هدف اصلی، که همان ارائه خدمات مطلوب می باشد به این اعتبار و معروفیت در بین دیگر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی رسیده است، پس اگر تازه کار خود را آغاز کرده اید باید صبور باشید و امید داشته باشید که بعد از گذشت مدتی کار و جذب مشتری به پولدار ترین آرایشگاه و سالن زیبایی شهر تبدیل می شوید.

10 نکته برای تبلیغ سالن زیبایی یا آرایشگاه :

1- مکان مناسب :
اول یک مکان مناسب با دیزاین زیبا و جذاب برای آرایشگاه یا سالن زیبایی خود فراهم کنید سالنی که قرار است کلیه خدمات زیبایی را انجام دهد باید، فضایی حدود 100تا 150 متری داشته باشد.

2- انتخاب رنگ مناسب :
انتخاب رنگ دیزاین یک مسئله مهم می باشد با کمک گرفتن از روانشناسی رنگ طبق نوع فعالیت باید رنگ انتخاب کنید. برای سالن زیبایی در شیراز بهتر است از رنگ‌های سفید، طلایی، نقره ای و صورتی استفاده کنید.

3- رعایت بهداشت :
رعایت کردن بهداشت و تمیز نگه داشتن لوازم بهداشتی در جذب مشتری و موفقیت در کار آرایشگری بسیار مهم است پس باید رعایت بهداشت را به بهترین صورت ممکن انجام دهید که جای هیچ گونه سخنی نماند.

4- تیم حرفه ‌ای و مودب :
 داشتن تیم حرفه ای، مودب و خوش برخورد که مشتری را مورد احترام قرار دهد که مسئله بسیار مهمی می باشد، در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد.

5- جذب مشتری با تبلیغات :
از مهمترین و موثرترین نکات جذب مشتری این حرفه، تبلیغات می باشد که اکثرا به صورت تبلیغات پله ای، مجازی نظیر کانال ها، گروه های تلگرامی، صفحات اینستاگرام و وب سایت می باشد. دیگر دوران پخش تراکت و زدن بنر و پوستر به دیوار کوچه و خیابان به پایان رسیده است و عموم مردم به ویژه نوعروسان بیشتر در صفحات مجازی به دنبال بهترین سالن زیبایی می گردند، پس اگر به دنبال یک تبلیغات اساسی هستید باید هزینه خود را صرف تبلیغات آنلاین کنید و آن را گسترش دهید. برای این کار پیشنهاد میکنیم از طراحی کاراکتر تبلیغاتی استفاده کنید زیرا برند شما را در ذهن مشتری حک میکند.در صورت رضایت مشتریان شما را به آشنایان و دوستان خود معرفی می‌کنند و پس از گذشت مدتی مشتریان سالنتان چندین برابر می شوند و کسب درآمدتان بعد از چند ماه به طرز شگفت انگیزی بالا می‌رود و همچنین درست است که برنر و پوستر زدن قدیمی شده است ولی همچنان کارت ویزیت با طراحی خاص در همه آرایشگاه ها و سالن های زیبایی کاربرد دارد. کارت ویزیتی که مشخصات اصلی شما مانند نام، آدرس، شماره تماس و آدرس اینستاگرام درج شده باشد و همچنین باید طراحی لوگو حرفه ای متناسب با نوع فعالیت، بر روی آن باشد، پس با کمک گرفتن از طراحان حرفه ‌ای و متخصص می توانید کارت ویزیتی خاص تهیه کنید.

6- ارائه خدمات با کیفیت :
یکی از مهمترین بخش در کارتان ارائه خدمات به روز و مدرن است. داشتن یک تیم حرفه ‌ای که خدماتی منحصر به فرد انجام دهد که به شهرت شما کمک می کند، سعی کنید کار خود را با کمک افراد متخصص و منحصر به فرد انجام دهد که مردم از خدمات شما صحبت کنند به نام سالن شما را مدام بر زبان بیاورند، یعنی برای خدماتتان یک شاخصه تک و خاص داشته باشید.

7- داشتن انضباط :
اگر در کارتان انضباط را حفظ کنید و با نظم و داشتن یونیفرم یک رنگ، خدمات ارائه دهید مشتریان به منظم بودن شما پی می‌برند و نظم شما در ذهنشان می ماند هر جا سخن از منظم بودن باشد، نام شما را به زبان می آورند، این موضوع شما را نسبت به بقیه رقیبانتان متمایز می‌کند.

8- مدیریت مالی و قیمت مناسب :
اگر هزینه زیادی را برای کسب و کار متحمل شده اید و از متریال خوب استفاده می کنید و بهترین پرسنل را انتخاب کرده‌ اید قیمت‌ها را را لازم نیست پایین نگه دارید، بلکه باید قیمت ها را به صورت متعادل بالا ببرید و این نکته را در نظر داشته باشید که مردم برای خدمات با کیفیت هزینه بیشتری حاضر هستند که پرداخت کنند.

9- در تبلیغات به هرکسی اعتماد نکنید:
امروز بسیاری از افراد خود را مشاور تبلیغاتی معرفی می‌کنند، در حالی که اصلا درباره مشاوره چیزی نمی‌دانند و معمولا پیشنهادات بیهوده با هزینه ‌های بالا را پیشنهاد می دهند. به طور مثال تشویق افراد برای استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، این پیشنهاد افراد ناشی می باشد زیرا درصد بازدهی اینستاگرام یک درصد است پس شما باید چندین سال را بگذرانید، تا به این بازدهی یک درصدی با هزینه ماهانه چند میلیونی برسید، این در صورتی است که با هزینه پایین یعنی زیر یک میلیون تومان ماهانه می توانید از اینستاگرام بهره ببرید.

10- تبلیغات منطقی، نه احساساتی :
در تبلیغات تان باید ترس نداشته باشید و با سیاست با هر آنچه در دست دارید وارد نبرد بشوید و اگر در این نبرد پیروز شوید درآمدتان چندین برابر خواهد شد. باید تمام فراز و نشیب ها را در نظر بگیرید و پیش‌بینی کنید، یعنی بدانید که در آخر چه چیزی نصیبتان خواهد شد. چیزی که نظر مردم را جلب می‌کند مهم می باشد پس، احساسات را کنار بگذارد و به هدف اصلی فکر کنید که جلب نظر مخاطب می باشد. با کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه ای در زمینه تبلیغات این کار را میتوانید انجام دهید.

بنابراین با رعایت همه این نکات، به همراه جدی گرفتن روش های تبلیغاتی، به شهرت و موفقیت بالا برسید.

طراحی-کاراکتر

چگونگی داشتن یک آرایشگاه یا سالن زیبایی موفق :

وقتی سخن از یک سالن زیبایی خوب می‌شود، ناخود آگاه حواس ها به سمت تکنیک و خوب کار کردن جلب می‌شود، چون اولین نکته راضی نگه داشتن مشتری با استفاده از تکنیک های به روز و مدرن می باشد، پس اگر در این زمینه پیشرفت کنید می توانید سریع‌ تر و آسان‌تر از رقیبان جلو بزنید و درآمد خود را افزایش دهید.

چگونگی جذب مشتری برای برای آرایشگاه یا سالن زیبایی :

1- ایده جدید :
اگر تازه کار هستید و تجربه کافی ندارید، نترسید و از ایده ها و مدل های جدید استفاده کنید، اگر تازه کارید و می‌خواهید خود به خود مشتری به سمت شما بیاید در اشتباه هستید، با نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ مشتریی به سمت شما نمی آید، باید تنبلی و ترس را کنار بگذارید زیرا شما خودتان می توانید خودتان کمک کنید تا منجر به موفقیت شود نه کس دیگری.

2- بازاریاب خود باشید :
اگر انقدر سرمایه ندارید که برای بازاریابی هزینه کنید نگران نباشید، به این دلیل که پول همیشه دلیل موفقیت نیست، بلکه می توانید با علاقه، صمیمیت، هدف و خلاقیت کسب موفقیت کنید. می‌توانید چند مدل از دوستان و آشنایان پیدا کند و تمام مدل هایی که بلد هستید، مانند: بافت مو، شنیون، کوتاهی، مو فر کردن و آرایش های مختلف روی آنها انجام دهید، فیلم و عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود بگذارید تا مردم مدل های شما را ببینند و با دیدن آنها جذب شما شوند، ولی این نکته را فراموش نکنید که بهترین کار خود را باید ارائه دهید تا جلب توجه کنید، پس تمام توان خود را بگذارید تا هنر خود را نشان دهید، مشتریان به کیفیت کار خیلی اهمیت می دهند، پس بهترین کیفیت را ارائه دهید.

3- عضوی از گروه باشید :
باید فعال باشد و تنبلی را کنار بگذارید و در کنار دیگر اعضا و کار انجام دهید، بدون فعالیت هیچ مشتری به سراغ شما نمی آید. وقتی مشتریان هیجان و شور شما را ببینند، به زرنگ بودن شما پی می برند و این باعث می‌شود اشتیاق پیدا کنند که کار خود را به شما بسپارند و علاوه بر این موضوع با انجام کار بیشتر سابقه کارتان بالا می‌رود و در این زمینه حرفه ای تر می شوید با این وجود رئیستان روی شما حساب ویژه ‌ای می‌کند و کار بیشتر و مهمتری را به دست شما می سپارد، این گونه اعتماد هم جمع کرده اید و هیچ وقت فراموش نمی شوید. فراموش نکنید یک سالن موفق، سالنی است که کار گروهی انجام دهد یعنی در کنار هم هماهنگ با هم کار کنند.

چکیده :

برای تبلیغ آرایشگاه و سالن زیبایی باید همه عناصر را در کنار هم قرار دهید هم به صورت مجازی هم به صورت حضوری، تا بتوانید در کار خود موفق شوید. کیفیت کار را با استفاده از متریال خوب و به روز می توانید بالا ببرید تا جذب مشتری کنید. همچنین نکته ای که تاثیر بسیار در جذب مشتری دارد، طراحی کاتالوگ حرفه ای بوده و افزایش برندسازی چشکگیری را با کاتالوگ شیک تجربه میکنید.